Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Ύμνοι» της αμερικανικής Vogue για την Βόρεια Ελλάδα ως ένας τουριστικός προορισμός της «μόδας»

Τουριστικός προορισμός της «μόδας» έχει αρχίσει να γίνεται η Βόρεια Ελλάδα, όπως αποδεικνύεται και από το αφιέρωμα ενός περιοδικού που θεωρείται η «βίβλος» του χώρου: η αμερικανική Vogue συστήνει στα εκατομμύρια των αναγνωστών της, τέσσερις βορειοελλαδίτικους ταξιδιωτικούς προορισμούς που είναι ιδανικοί για την άνοιξη υπογραμμίζοντας την ποικιλία του τοπίου, την πλούσια ιστορία και τα «αναρίθμητα» πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς για να ψυχαγωγηθεί ή να διασκεδάσει.

Όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν με δημοσιεύματα των New York Times ή του Guardian, οι προτάσεις αυτές συμβάλλουν στη γνωριμία του «μεγάλου κοινού» με μια περιοχή που διεκδικεί πλέον με αξιώσεις μια θέση στον τουριστικό χάρτης της χώρας μας.

«Η Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει να καθιερώνεται και ως αυτό που λέμε city break, ως ένα μέρος δηλαδή που επισκέπτεται κανείς για ένα τριήμερο. Κι ο λόγος είναι ότι προσφέρει πολλά είδη τουρισμού» εξηγεί η Θάλεια Καραφυλλίδου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των ξενοδοχείων Excelsior και City της Θεσσαλονίκης, τα οποία περιλαμβάνονται στις προτάσεις της Vogue. «Οι Ισραηλινοί, για παράδειγμα, επισκέπτονται την πόλη για την πλούσια ιστορία της εβραϊκής κοινότητας. Από άλλες χώρες έρχονται για ψώνια, ενώ η Θεσσαλονίκη αποκτά πλέον και φήμη γαστριμαργικού προορισμού».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button