
Με τόσες αντιξοότητες ο Σμηναγός ΝτεΒρις σκέφτηκε ότι η εγκατάλειψη ίσως να μην ήταν και τόσο ασφαλής επιλογή. Έτσι, ο χειριστής του προβληματικού Α-10 αποφάσισε να το κατεβάσει σε έναν διάδρομο στο Αλπένα, μια πόλη βορειοανατολικά του Μίσιγκαν.
Κάθε άλλο αεροσκάφος που θα επιχειρούσε αναγκαστική με το σύστημα προσγείωσης «πάνω» θα υφίστατο εκτενείς ζημιές, όμως το «Hog» δεν είναι ένα συνηθισμένο αεροπλάνο. Οι προεξέχουσες υποδοχές του κυρίως συστήματος προσγείωσης απορρόφησαν το σοκ και προστάτευσαν το μαχητικό από την τριβή στον διάδρομο με αποτέλεσμα ο Σμηναγός να βγει από το κοκπιτ χωρίς να έχει πάθει το παραμικρό…
Η χειριστική δεινότητα του Σμηναγού και η παροιμιώδης ανθεκτικότητα του Α-10 (το 1991 ένα Warthog επέστρεψε διάτρητο στην βάση του στην Σαουδική Αραβία από πολεμική αποστολή στο βορειοδυτικό Ιράκ, με 450 τρύπες από αντιαεροπορικό πυρ, 45 πλήγματα στον δεξιό κινητήρα και 15 στον αριστερό) θα καταστήσουν δυνατή την επισκευή του αεροπλάνου και την επιστροφή του στις πτήσεις.
Το περιστατικό της 20ης Ιουλίου σηματοδοτεί την πρώτη φορά στην 40χρονη ιστορία του τύπου που χειριστής προσγειώνει Α-10 χωρίς καλύπτρα και χωρίς σύστημα προσγείωσης. Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.