Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Τραγωδία στην Ινδία: Είναι η θέση 11Α η ασφαλέστερη για τις αεροπορικές πτήσεις; – Τι λένε οι ειδικοί

Είναι η θέση 11Α η ασφαλέστερη για τις αεροπορικές πτήσεις; Η απάντηση με αφορμή την τραγωδία στην Ινδία

Η επιβίωση ενός επιβάτη που διέφυγε από μια έξοδο λίγα δευτερόλεπτα μετά τη συντριβή της πτήσης της Air India στην Ινδία, στην οποία σκοτώθηκαν όλοι οι άλλοι επιβάτες, έχει προκαλέσει εικασίες σχετικά με το αν η θέση του, 11A, είναι η ασφαλέστερη.

Ο Ραμές Βισβάσκουμαρ είπε ότι η θέση του 11Α βρισκόταν κοντά σε μια έξοδο κινδύνου στο Boeing 787 Dreamliner της Air India με προορισμό το Λονδίνο, το οποίο συνετρίβη στην Ινδίατην Πέμπτη, και κατάφερε να βγει από το αεροσκάφος.

Οι ειδικοί στον τομέα της αεροπορίας λένε ότι δεν είναι τόσο απλό, καθώς τα αεροσκάφη διαφέρουν πολύ ως προς τη διάταξη των θέσεων, οι συντριβές είναι μοναδικές και η επιβίωση συχνά εξαρτάται από μια πολύπλοκη αλληλεπίδραση παραγόντων.

«Κάθε ατύχημα είναι διαφορετικό και είναι αδύνατο να προβλεφθεί η επιβίωση με βάση τη θέση του καθίσματος», δήλωσε ο Μίτσελ Φοξ, διευθυντής της Flight Safety Foundation, μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης με έδρα τις ΗΠΑ.

«Σε αυτή τη συγκεκριμένη περίπτωση, επειδή ο επιβάτης καθόταν δίπλα στην έξοδο κινδύνου, αυτή ήταν προφανώς η ασφαλέστερη θέση εκείνη την ημέρα», δήλωσε ο Ron Bartsch, πρόεδρος της AvLaw Aviation Consulting με έδρα το Σίδνεϊ.

«Αλλά δεν είναι πάντα η θέση 11A, είναι απλώς η θέση 11A σε αυτή τη διαμόρφωση του Boeing 787».

Μια μελέτη του Popular Mechanics του 2007 για τα αεροπορικά δυστυχήματα από το 1971 διαπίστωσε ότι οι επιβάτες στο πίσω μέρος του αεροσκάφους είχαν καλύτερες πιθανότητες επιβίωσης. Ορισμένοι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το τμήμα των φτερών προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα.

Καθισμένος δίπλα σε μια έξοδο έχεις την ευκαιρία να είσαι ένας από τους πρώτους που θα βγουν από το αεροπλάνο, αν και ορισμένες έξοδοι δεν λειτουργούν μετά από συντριβή. Η αντίθετη πλευρά του αεροπλάνου είχε μπλοκαριστεί από τον τοίχο ενός κτιρίου στο οποίο συνετρίβη, είπε.

Τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, ένα πάνελ από το οποίο έλειπαν αρκετοί κοχλίες αποκολλήθηκε από το πλάι ενός Boeing 737 MAX εν πτήσει, δημιουργώντας ένα τεράστιο κενό και καταστρέφοντας το διπλανό κάθισμα. Ευτυχώς, κανείς δεν καθόταν εκεί εκείνη τη στιγμή και το περιστατικό δεν είχε θύματα.

Η θέση δίπλα στο διάδρομο μπορεί να σας προσφέρει ταχύτερη διαφυγή, αλλά αυξάνει την πιθανότητα να χτυπηθείτε στο κεφάλι από αποσκευές που πέφτουν από τους αποθηκευτικούς χώρους πάνω από τα καθίσματα - ένα φαινόμενο πολύ πιο συνηθισμένο από τις σοβαρές συντριβές.

 

Tags
Back to top button