Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Θ.Σκυλακάκης: «Δεν μειώνουμε τον ΦΠΑ στα καύσιμα γιατί 2,5 εκατ. πολίτες δεν έχουν ΙΧ - Δεν πληρώνουν όμως ακριβό ρεύμα»

Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θεόδωρος Σκυλακάκης, προσπάθησε να μαζέψει το σάλο που δημιουργήθηκε λόγω των δηλώσεων του σχετικά με τη μείωση των φόρων των καυσίμων και τα έκανε χειρότερα. 

«Ο φόρος στα καύσιμα είναι ένας αντιστρόφως προοδευτικός φόρος. Τα φτωχά νοικοκυριά χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο τα καύσιμα, γιατί δεν έχουν αυτοκίνητο. Ο βαρύς φόρος στα καύσιμα είναι στη βενζίνη, είναι τεράστιος»,

«Μπορεί να έκανα και μια δήλωση που αν έκοβες την συγκριμένη φράση ο κόσμος να μην καταλάβαινε», είπε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.

Όπως δήλωσε σήμερα, «στην Ελλάδα το 30% δεν έχουν αυτοκίνητο και από αυτό το 30% το 70% ζουν με κάτω από τον κατώτατο μισθό».

Και συνέχισε:

«Αυτοί είναι πάνω από 2,5 εκατ. άνθρωποι. Αυτοί είναι το φτωχότερο κομμάτι του πληθυσμού που δεν έχει αυτοκίνητο. Που αυτοί από μία τεράστια δημοσιονομική δαπάνη που υποτίθεται θα ήταν για να ανακουφίσει τους φτωχότερους δεν θα έπαιρναν τίποτα! Αυτό είπα. Είναι προτιμότερο αν θέλετε να πηγαίνουμε στο ηλεκτρικό (ρεύμα) και να κάνουμε παρέμβαση αν έχουμε χρήματα που αφορά τους πάντες. Αλλά μην μου λέτε ότι αυτά τα 2,5εκατ. θα ωφεληθούν αν μειώσουμε τους φόρους στα καύσιμα».

Προφανώς ο υπουργός, ο οποίος στη θέση που είναι θα έπρεπε να τα ξέρει αυτά, παραλείπει να πει ότι από τους φόρους στα καύσιμα και τις μεταφορές επηρεάζονται και τα φτωχότερα στρώματα αφού οι ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ και τις λαϊκές εν πολλοίς οφείλονται στο κόστος μεταφοράς των προϊόντων!

Οι δηλώσεις του προκάλεσαν και την αντίδραση των δημοσιογράφων οι οποίοι τόνισαν ότι έχουν αυξηθεί οι τιμές στα προϊόντα λόγω του κόστους μεταφοράς, με τον υπουργό να υπουργό να απαντά ότι δεν έχουμε ειδικό φόρο στα ρεβύθια και τα φασόλια και άρα δεν έχει αυξηθεί η τιμή τους. 

«Τα νοικοκυριά με τρία αυτοκίνητα και πάνω, είναι 500.000 αυτοκίνητα, αν μειώσουμε τα καύσιμα, θα δώσουμε 40-50 εκατομμύρια σε αυτούς και τίποτα στα 2 εκατομμύρια. Είναι αυτό κοινωνική πολιτική;».

Tags
Back to top button