Μετά από τέσσερις σεζόν στον Ολυμπιακό, ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί παρελθόν για την ομάδα του Πειραιά. Το συμβόλαιό του με τους Πειραιώτες ολοκληρώθηκε, με την ερυθρόλευκη ΠΑΕ να τονίζει σε ανάρτησή της: «Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα!».
Ο 36χρονος τερματοφύλακας κατέκτησε ένα πρωτάθλημα, ένα κύπελλο και βέβαια το Conference League με τον Ολυμπιακό. Μάλιστα, ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αγωνίστηκε και για πρώτη φορά σε αγώνα της League Phase στο Champions League, στην πρεμιέρα των Πειραιωτών κόντρα στην Πάφο.
Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης μέτρησε 78 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις με τον Ολυμπιακό, με 68 γκολ παθητικό και 34 clean sheets, ενώ αποβλήθηκε μία φορά.