Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Στο χείλος της χρεοκοπίας η ρωσική πολιτική αεροπορία-30 αεροπορικές «φλερτάρουν» με την πτώχευση λόγω κυρώσεων

Σε μία ιδιαίτερα ανησυχητική εξέλιξη για την πολιτική αεροπορία της χώρας, 30 ρωσικές αεροπορικές εταιρείες βρίσκονται ένα βήμα πριν την πτώχευση το 2025 εξαιτίας των όλο και αυξανόμενων οικονομικών πιέσεων που αντιμετωπίζουν.

Την είδηση μεταδίδει η ρωσική ειδησεογραφική Izvestia, η οποία τονίζει πως αυτές οι 30 εταιρείες αναλαμβάνουν το 25% όλων των πολιτικών πτήσεων εντός της Ρωσίας.

Κινδυνεύει με Πτώχευση η Ρωσική Πολιτική Αεροπορία;

Οι εταιρείες αυτές επιχειρούν επιβατικά αεροπλάνα μικρής ή μεσαίας μεταφορικής ικανότητας. Κινδυνεύουν με χρεοκοπία διότι αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα τεράστια δάνειά τους, δάνεια που αναγκάστηκαν να πάρουν από το 2022 μέχρι και σήμερα εξαιτίας κυρώσεων από την Δύση.

Οι κυρώσεις αυτές αφορούσαν την απαγόρευση πώλησης επιβατικών αεροπλάνων σε ρωσικές εταιρείες. Ως αποτέλεσμα, πολλές ρωσικές αεροπορικές εταιρείες αναγκάζονται πλέον να μισθώνουν και να ενοικιάζουν ξένα επιβατικά αεροπλάνα, μία διαδικασία ιδιαίτερα δαπανηρή.

Από την έναρξη επιβολής των κυρώσεων το 2022, πολλές από αυτές τις ρωσικές αεροπορικές έχουν χάσει πολλές προθεσμίες καταβολής των μισθωμάτων τους στις ξένες εταιρείες από τις οποίες νοικιάζουν τα αεροσκάφη. Έτσι έχουν συσσωρευθεί μεγάλα ποσά που χρωστούν αυτές οι εταιρείες σε τρίτες. 

Για να αντιμετωπίσει την συγκεκριμένη κρίση, η ρωσική κυβέρνηση σκοπεύει να εφαρμόσει ένα σχέδιο διαγραφής μέρους των χρεών αυτών των αεροπορικών εντός του 2025. Έτσι οι εταιρείες θα πάρουν μία ανάσα και θα μπορέσουν να αποφύγουν την χρεοκοπία.

Ωστόσο η Μόσχα θέλει να επωφεληθεί και το ρωσικό κράτος από αυτό το σχέδιο. Για αυτό σχεδιάζει να επιβάλει πολύ υψηλή φορολογία σε αυτές τις εταιρείες, φυσικά ως αντάλλαγμα στην διαγραφή χρεών τους. Συγκεκριμένα οι αεροπορικές θα πληρώσουν σε φόρους το 25% του συνολικού χρέους που θα διαγράψει η ρωσική κυβέρνηση.

Αυτό το ποσό που θα αναγκαστούν να καταλάβουν ως φόρο ίσως είναι ιδιαίτερα υψηλό για κάποιες ρωσικές εταιρείες. Αυτό σημαίνει πως για κάποιες από αυτές τις 30 ρωσικές αεροπορικές η χρεοκοπία είναι σχεδόν αναπόφευκτη, είτε με ή χωρίς την βοήθεια της κυβέρνησης της Μόσχας.

Η λύση στην κρίση της ρωσικής πολεμική αεροπορίας θα έρθει τα επόμενα χρόνια, όταν παραχθούν μαζικά ρωσικά επιβατικά αεροπλάνα που βρίσκονται σήμερα είτε σε ανάπτυξη είτε σε περιορισμένη παραγωγή. Τότε οι ρωσικές εταιρείες θα σταματήσουν να μισθώνουν αεροσκάφη από ξένες εταιρείες του Ιράν, της Τουρκίας και της Κίνας.

 

Tags
Back to top button