Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

«Σφάχτηκαν» Καρχιμάκης-Γεωργιάδης για τις ελλείψεις στο «Αττικόν» - «Δεν έχουμε σεντόνια, θα φέρουμε κουβέρτες»

Νέα κόντρα ξέσπασε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου ανάμεσα στον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και τον επικεφαλής της ομάδας προγράμματος του ΠΑΣΟΚ, Λευτέρη Καρχιμάκη.

Όλα ξεκίνησαν το Σάββατο, όταν ο κ. Καρχιμάκης σε ανάρτησή του κατήγγειλε την ύπαρξη ράντζων στο νοσοκομείο «Αττικόν», μεταφέροντας μάλιστα έναν «τρομακτικό», όπως τον χαρακτήρισε, διάλογο:

- Χρειαζόμαστε σεντόνια.
- Δεν έχουμε σεντόνια. Θα φέρουμε κουβέρτες.
- Μα είναι καλοκαίρι.
- Αυτά έχουμε.

«Δεν ζητάμε πολλά. Ζητάμε αξιοπρέπεια. Και αυτές οι εικόνες απέχουν πολύ από το ΕΣΥ που αξίζουμε».

Γεωργιάδης: Λέει ψέματα, αλλά δεν μου κάνει εντύπωση

Μια ημέρα αργότερα, την Κυριακή, ο υπουργός Υγείας «σήκωσε το γάντι» και απάντησε στον κ. Καρχιμάκη ότι αφενός για τα ράντζα έχουν ξεκινήσει ήδη τα έργα για να καταργηθούν, σημειώνοντας ότι έχει απαντήσει πολλές φορές για το συγκεκριμένο θέμα.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι «μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψε για τα σεντόνια και έστειλα αμέσως και ζήτησα ενημέρωση από την Διοίκηση του Νοσοκομείου. Ιδού η ενημέρωση που έλαβα:
"Καλημέρα σας κε Υπουργέ.. Τώρα μετρήθηκαν τα διαθέσιμα σεντόνια και μεσημέρι της Κυριακής υπάρχουν 250 διαθέσιμα.
Δεν έχει αναφερθεί από κανένα τμήμα έλλειψη και να ληφθεί υπόψη ότι χθες το πρωί βγήκαμε από εφημερία".

«Κοινώς ο κ. Καρχιμάκης έγραψε ψέματα πράγμα που δεν μου κάνει καμία εντύπωση βέβαια για να είμαι ειλικρινής…», κατέληξε ο υπ. Υγείας.

Η... συμβουλή Καρχιμάκη σε Γεωργιάδη

Σε νεότερη ανάρτησή του, σε έντονο ύφος, ο κ. Καρχιμάκης σχολιάζει ότι «Τα περί ψεύδους τού τα επιστρέφω ατόφια. Οι ασθενείς που καταγγέλλουν την κατάσταση δεν λένε ψέματα. Αγωνιούν και φοβούνται από μια κατάσταση που θυμίζει έκτακτες συνθήκες, ενώ είναι απλά έξοδος από εφημερία».

«Απ’ όσο καταλαβαίνω, ρώτησε για τα σεντόνια σήμερα, ενώ η έλλειψη ήταν χθες το πρωί. Θα του δώσω μία συμβουλή: για να κάνει μεγαλύτερη εντύπωση την επόμενη φορά, να ρωτήσει δύο μέρες μετά και όχι μία, προκειμένου να είναι ακόμα περισσότερα», αναφέρει ο κ. Καρχιμάκης στην απάντησή του.

Μάλιστα, αργά το βράδυ της Κυριακής, το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ διένειμε στους πολιτικούς συντάκτες την τελευταία ανάρτηση του κ. Καρχιμάκη, δείχνοντας ότι η αντιπαράθεση απασχολεί το κόμμα σε κεντρικό επίπεδο, ιδίως σε μια περίοδο που το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί να ρίξει πολύ μεγαλύτερο βάρος στα καθημερινά προβλήματα των πολιτών, όπως στην υγεία, την ακρίβεια, τη στέγαση, τις μεταφορές κλπ..

 

Tags
Back to top button