Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Σε μειώσεις τιμών για τουλάχιστον δύο μήνες προχωρούν τα σούπερ μάρκετ–Οι κατηγορίες προϊόντων

Για μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ μίλησε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, αναφέροντας κάποιες από τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες θα εφαρμοστούν.

Ταυτόχρονα, ο κ. Πεταλάς επισήμανε ότι «πρόκειται το υπουργείο Ανάπτυξης να δημοσιεύσει μια πρώτη λίστα προϊόντων και θα το κάνει αυτό κάθε δεκαπενθήμερο. Πάντως, στο πρώτο κύμα προϊόντων στα σούπερ μάρκετ θα έχουμε περίπου 15 μεγάλες εταιρείες, βιομηχανίες τροφίμων και καταναλωτικών προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Στα τρόφιμα θα έλεγα ότι υπάρχουν αρκετές κατηγορίες, όπως είναι ζυμαρικά, όσπρια, τυποποιημένα προϊόντα.

Υπάρχει ελαιόλαδο, σπορέλαια, ντοματοπολτός, τέτοιου είδους προϊόντα που είναι βασικά προϊόντα για τη διατροφή, αλλά υπάρχουν και αρκετά προϊόντα προσωπικής φροντίδας, σαμπουάν, οδοντόκρεμες και φροντίδας του σπιτιού, απορρυπαντικά, καθαριστικά κτλ. Επίσης υπάρχουν και προϊόντα για τα βρέφη που είναι και από εταιρείες πάρα πολύ γνωστές και μεγάλες».

Επίσης ο κ. Πεταλάς υπογράμμισε πως: «Είναι άλλα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού που συνεχίζει να υφίσταται, είναι νόμος του κράτους και ισχύει μέχρι τέλος του χρόνου. Εδώ μιλάμε για μια διαφορετική πρωτοβουλία, μιλάμε κυρίως για επώνυμα προϊόντα, το καλάθι έχει και επώνυμα και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και βέβαια μιλάμε για βασικά προϊόντα που είναι απαραίτητα για την για τη διαβίωση του νοικοκυριού.

Η έκπτωση που είχε στο ράφι τώρα θα είναι 6%. Θα υπάρχουν και προϊόντα που θα φτάνουν μέχρι και το 15% και μάλιστα γνωστά προϊόντα. Θα έλεγα όμως ότι κατά κύριο λόγο οι εκπτώσεις είναι γύρω στο 7 με 8%.

Από σήμερα, σταδιακά στα σούπερ μάρκετ γίνεται η σηματοδότηση αυτών των προϊόντων και πιθανών 30 έως 40 να υπάρχουν διαθέσιμα, ίσως και 50, αυτή τη στιγμή που μιλάμε κάθε μέρα, αυτό βέβαια θα αυξάνει και πιστεύουμε ότι μέχρι τέλος του μήνα, δηλαδή στις επόμενες 10 μέρες, θα έχουμε φτάσει 120 κωδικούς προϊόντων και σε 120 περίπου προϊόντα και σταδιακά θα μπαίνουν κάθε δεκαπενθήμερο και άλλοι κωδικοί και πιστεύουμε ότι θα ξεπεράσουμε τους 600 κωδικούς βασικών προϊόντων».

Διάρκεια των μειωμένων τιμών

Αναφερόμενος στη διάρκεια της διάθεσης των προϊόντων με μειωμένη τιμή, είπε ότι; «Οι μειωμένες τιμές θα είναι ένα μίνιμουμ δύο μηνών περισσότερο αυτό όμως οφείλεται στο ότι υπάρχουν πολλά έντονα γεωπολιτικά φαινόμενα που επηρεάζουν την τιμή της ενέργειας και επίσης και κλιματικά φαινόμενα που επηρεάζουν την παραγωγή τροφίμων.
Παρόλα αυτά όμως η εκτίμηση δική μου είναι ότι θα είναι τρεις και τέσσερις μήνες τουλάχιστον στα ράφια, ίσως και περισσότερο.

Θα ήθελα να πω ότι και στα σούπερ μάρκετ, όπως και πολλές από τις εταιρείες που προμηθεύουν τα σούπερ μάρκετ, κάνουμε κατά πολύ έντονες προσφορές τα τελευταία αρκετά χρόνια και ένα ζητούμενο ήταν αντί να έχουμε προσφορές που διαρκούν 3 ή 5 ή 7 ημέρες, να έχουμε μια μονιμότερη τιμή και επιπλέον πάνω σε αυτό και κάποιες προσφορές.
Το δεύτερο είναι ότι φαίνεται ότι η διεθνής οικονομία και η διεθνής εφοδιαστική αλυσίδα σταθεροποιείται σε μεγάλο βαθμό, παρά το γεγονός ότι έχουμε έντονα φαινόμενα, κυρίως γεωπολιτικά.

Και ήδη οι κεντρικές τράπεζες και στην Ευρώπη και στην Αμερική άρχισαν να μειώνουν τα επιτόκια. Το κόστος του χρήματος επιδρά σημαντικά στην εφοδιαστική αλυσίδα και στο κόστος παραγωγής. Και πιστεύουμε ότι ήρθε η στιγμή ότι τα καλύτερα όσον αφορά τον πληθωρισμό είναι μπροστά μας.

Εξάλλου, υπάρχει έντονη αποκλιμάκωση του πληθωρισμού αυτό το βλέπουμε συνεχώς και ιδιαίτερα στα σούπερ μάρκετ, θα ήθελα να αναφέρω ότι από την αρχή του χρόνου μέχρι τώρα ο πληθωρισμός στα σούπερ μάρκετ είναι περίπου μηδενικός και με αυτή την πρωτοβουλία θα δούμε και περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα σούπερ μάρκετ».

Tags
Back to top button