Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ryanair: Ζητά 15.000 ευρώ από επιβάτη επειδή πτήση άλλαξε αναγκαστικά πορεία λόγω της συμπεριφοράς του

Ισπανία - Ryanair και EasyJet στο στόχαστρο: Πρόστιμο-μαμούθ 108 εκατ. για καταχρηστικές πρακτικές

Η Ryanair μηνύει έναν επιβάτη που, όπως ισχυρίζεται, διέκοψε την πτήση από Δουβλίνο προς Λανθαρότε, ζητώντας αποζημίωση 15.000 ευρώ για να καλύψει τα έξοδα που προέκυψαν όταν το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και προσγειώθηκε στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Η αεροπορική ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αγωγή στο περιφερειακό δικαστήριο του Δουβλίνου κατά του επιβάτη, χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της πτήσης «ασυγχώρητη» και «εντελώς απαράδεκτη».

Σύμφωνα με τον Guardian, η αποζημίωση των 15.000 ευρώ θα καλύψει τα έξοδα που προέκυψαν για τους επιβάτες της πτήσης που άλλαξε πορεία και προσγειώθηκε στο Πόρτο. 

Η Ryanair δήλωσε ότι «θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς των επιβατών στα αεροσκάφη».

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συμπεριφορά του επιβάτη ανάγκασε την πτήση να προσγειωθεί στο Πόρτο, όπου παρέμεινε το βράδυ και προκάλεσε σε 160 επιβάτες «περιττή αναστάτωση καθώς και απώλεια μιας ολόκληρης ημέρας από τις διακοπές τους».

«Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι επιβάτες - πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές - υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς ενός απείθαρχου επιβάτη», είπε εκπρόσωπος της Ryanair. 

Ο εκπρόσωπος δήλωσε ότι η Ryanair ελπίζει ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα αποτρέψει κακές συμπεριφορές στις πτήσεις. 

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για πτήσεις εντός της ΕΕ που ακυρώνονται ή καθυστερούν από τρεις ώρες και πάνω. Στους επιβάτες πρέπει να προσφέρεται δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο, εάν η διανυκτέρευση καθίσταται αναγκαία, καθώς και μεταφορά από το ξενοδοχείο και το αεροδρόμιο, μαζί με δωρεάν γεύμα και αναψυκτικά.

 

Tags
Back to top button