Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ποιες είναι οι πιο αργές πρωτεύουσες του κόσμου;- Η θέση της Αθήνας

Η TomTom δημοσίευσε τη λίστα με τις πόλεις οι οποίες ταλαιπωρούνται περισσότερο από την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τα αποτελέσματα βγήκαν στα πλαίσια της έρευνας για το 2023.

Η εταιρεία άντλησε δεδομένα από συνολικά 387 χώρες ανά τον κόσμο, με την πόλη όπου οι οδηγοί βιώνουν τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις να είναι το Λονδίνο. Ειδικότερα, στην πρωτεύουσα της Αγγλίας, η διάνυση 10 χλμ. το περασμένο έτος απαιτούσε κατά μέσο όρο 37 λεπτά και 20 δλ., χρόνος που ήταν αυξημένος κατά περίπου 2 λεπτά συγκριτικά με το 2022.

Η ταλαιπωρία στο Λονδίνο είναι ακόμα μεγαλύτερη για όσους διανύουν κατά τις ώρες αιχμής 10 χλμ. το πρωί και 10 χλμ. το απόγευμα, μιας και σύμφωνα με τα στοιχεία ξοδεύουν πίσω από το τιμόνι 1 ώρα και 28 λεπτά σε καθημερινή βάση.

Τη δεύτερη θέση όσον αφορά τον μεγαλύτερο χρόνο για τη διάνυση 10 χλμ., καταλαμβάνει το Δουβλίνο (29.30 ώρες), την τρίτη το Τορόντο (29 ώρες) , την τέταρτη το Μιλάνο (28.50 ώρες) και την πέμπτη η Λίμα (28.30 ώρες).

Σύμφωνα με το iefimerida.gr, η Αθήνα καταλαμβάνει την 31η θέση, με τους οδηγούς να ξοδεύουν κατά μέσο όρο 23 λεπτά για να διανύσουν μια απόσταση 10 χλμ., (+10 δλ. σε σχέση με το 2022), ενώ σε επίπεδο έτους, κατά τις ώρες αιχμής, χάνουν 112 ώρες από τη ζωή τους οδηγώντας.

Στοιχεία δίνονται και για τη Θεσσαλονίκη που βρίσκεται στην 85η θέση, με 19,40 λεπτά για τα 10 χλμ. (-10 δλ. σε σχέση με το 2022) όπου καταγράφεται απώλεια 51 ωρών ετησίως.

Όσον αφορά τους τρόπους αντιμετώπισης της κίνησης στα αστικά κέντρα η TomTom, επισημαίνει ότι δεν πρέπει να εστιάσουμε στη δημιουργία νέων δρόμων ή στον επανασχεδιασμό του οδικού δικτύου, αλλά στην στροφή σε άλλα μέσα μεταφοράς.

Ενδεικτικά αναφέρει τα παραδείγματα του Άμστερνταμ (151η θέση) και της Κοπεγχάγης (160η θέση) που έχουν στραφεί στα ποδήλατα και στην μετακίνηση με τα πόδια.

 

Tags
Back to top button