Σκληρή γλώσσα κατά του Μητροπολίτη Πειραιώς χρησιμοποιεί σε επιστολή του πνευματικό τέκνο του Μητροπολίτη Αργολίδος με αφορμή την κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο Ιεραρχών. » Η επιστολή σας είναι θολή, όπως τα μολυσμένα νερά του πρώτου λιμανιού της χώρας» σημειώνει και στηλιτεύει την στάση του και για το θέμα του Οικουμενικού Πατριάρχη, για τα αναθέματα, χαρακτηρίζει τραγελαφική την επιστολη΄του προς τον Ερντογάν, αλλά και την εν γένει στάση του.
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή:
Σεβασμιώτατε Άγιε Πειραιώς Ευλογείτε.
Σας φαντάζομαι να κρατάτε στα χέρια την προσβλητική και υποτιμητική απαντητική επιστολή σας στον Άγιο Αργολίδος, τον επί 30 χρόνια πνευματικό πατέρα της οικογένειας μου και να περιφέρεσθε στους διαδρόμους των γραφείων της Μητροπόλεως σας, θριαμβολογώντας, χωρίς φυσικά να συνειδητοποιείτε τον αρνητικό αντίκτυπό της. Ο όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς, ο μεγάλος αυτός ομολογητής της πίστεως έλεγε: «Εάν ο τελευταίος παππούς, εάν η αγράμματη γιαγιά μέσα στην Εκκλησία, δεν έχει λόγο, τότε αυτό δεν είναι Εκκλησία». Έτσι θα σταθώ σε μερικά σημεία της επιστολής σας που προβλημάτισαν και σκανδάλισαν.
- Η αναφορά σας στα αναθέματα.
Χρησιμοποιείτε κείμενο του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου για το Συνοδικό της Ορθοδοξίας μέσα στο οποίο υπάρχουν τα αναθέματα. Ο Άγιος Ναυπάκτου καταλήγει με τη φράση «είναι κείμενο ιερό». Συμφωνούμε. Εσείς σχολιάζετε στη συνέχεια: «Κατά τα τελευταία χρόνια δυστυχώς καταργήθηκε (ή συρρικνώθηκε) η ανάγνωσή του, όπως και η ανάγνωση των αναθεμάτων. Και γιατί αυτό; Διότι προφανώς δεν ταιριάζει στο πνεύμα και στην οικουμενιστική ατμόσφαιρα της εποχής μας. Οι σύγχρονοι οικουμενιστές όταν ακούν τη λέξη ανάθεμα, ενοχλούνται, δαιμονίζονται». Πώς όμως Σεβασμιώτατε όλα όσα γράφετε συνάδουν με την παρουσία σας την Κυριακή της Ορθοδοξίας στο Μητροπολιτικό ναό Αθηνών με τους υπόλοιπους συνοδικούς Αρχιερείς και το Μακαριώτατο; Αναθέματα, την 5η Μαρτίου 2017, δεν ακούσαμε!!!Πώς αντέξατε τη συρρίκνωση του ιερού κειμένου; Πώς δεχθήκατε να αναπνεύσετε το καυσαέριο της οικουμενιστικής ατμόσφαιρας της εποχής; Πώς δεν αντιδράσατε έστω με την απουσία σας από την ιεροσυλία; Όχι μόνο αυτό δεν κάνατε αλλά διαφημίσατε την παρουσία σας με πέντε φωτογραφίες στο περιοδικό «Πειραϊκή Εκκλησία» (τευχ. 291/ Απρίλιος 2017, σελ. 56-57). Ακόμα αναφέρετε στην επιστολή σας ότι το ανάθεμα είναι ένας τρόπος αποκοπής του «σεσηπότος μέλους». Στην ιατρική Σεβασμιώτατε, ο ακρωτηριασμός είναι το τελευταίο μέτρο για τη διάσωση του ασθενή, όχι το πρώτο! Ακόμα έχει διαφορά μεγάλη το χειρουργικό νυστέρι από τον μπαλτά του χασάπη…
- Η ειρωνική αναφορά σας στα ποιμαντικά μέσα του Αγίου Αργολίδος.
Γράφετε: «…αφήστε τα πινγκ πονγκ, τα ποδοσφαιράκια και το μπάσκετ και ασχοληθείτε περισσότερο με την κατήχηση του λαού της περιφέρειάς σας». Μάλλον Σεβασμιώτατε δεν σας άφησε η σπουδή των «πρωτοκόλλων των σοφών της Σιών» και η μελέτη του Κορανίου να διαβάσετε τον Αποστολικό λόγο «ἐγενόμην τοῖς ἀσθενέσιν ὡς ἀσθενής, ἵνα τούς ἀσθενεῖς κερδήσω˙ τοῖς πᾶσι γέγονα τά πάντα, ἵνα πάντως τινάς σώσω» (Κορ. Α κεφ. 9 στ.22). Σας προσκαλώ στη Βοιωτία να δείτε με τα μάτια σας, τους καρπούς της ποιμαντικής μέριμνας και της πατρικής αγάπης και αγωνίας του Αγίου Αργολίδος. Σας προειδοποιώ, θα τρομάξετε! Θα πιστέψετε πως βρίσκεστε σε διαδήλωση. Άλλωστε θυμάστε τι έγινε στη χειροτονία του, στην οποία συμμετείχατε. Πού είναι τα δικά σας παιδιά Σεβασμιώτατε; Μη μου δείξετε τον κόπο των ιερέων αγωνιστών της Μητροπόλεως σας. Αυτά, που έχουν τα δικά σας πατρικά αποτυπώματα. Αλήθεια, εάν έχετε, πώς τα προσεγγίζετε; Από τον αρχιερατικό σας θρόνο, με τις πανάκριβες αρχιερατικές στολές ή με την «ψευδοκωνσταντίνεια δωρεά», την «ψευδοπιπίνειο δωρεά», την «ψευδοκλεμέντια και τις ψευδοϊσιδώρειες διατάξεις»;
- Η επιστολή προς τον Ερντογάν
Την τραγελαφική επιστολή προς τον Ερντογάν, γράφετε ότι τη στείλατε για να προστατέψετε το ποίμνιό σας αφού «στην Αθήνα και στον Πειραιά το πρόβλημα (Ισλάμ) είναι οξύτατο». Αυτόν τον τρόπο κατήχησης και προφύλαξης του λαού του Θεού βρήκατε Σεβασμιώτατε; Πάντως στην επαρχία μας για τον τρόπο σας αυτό ο λαός μας γλαφυρά αναφέρει : «Αλλού βαρούν τα τύμπανα, αλλού χορεύει η νύφη»!!!
- Άγιος Αργολίδος και παπισμός
Κατηγορείτε τον άγιο Αργολίδος για την παρουσίαση του βιβλίου του Πάπα. Δε σκεφτήκατε ότι μπορεί να το έκανε για να προσεγγίσει και να τους δώσει το θησαυρό και την αλήθεια της πίστεώς μας; Γιατί όχι; Ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος πλησίαζε, όχι να τους στηρίξει την αίρεση, αλλά για να την κλονίσει. Πάντως Σεβασμιώτατε, όλη η πορεία του Αγίου Αργολίδος διαψεύδει τις κατηγορίες σας. Δεν είδαμε τόσα χρόνια κάποιο πνευματικό του παιδί να στραφεί στον παπισμό. Τα αγόρια μας στο Άγιο Όρος τα πήγαινε, στον όσιο γέροντα Εφραίμ το Θηβαίο και όλα μας τα παιδιά, πάντα σε προσκυνήματα της μαρτυρικής Ορθοδοξίας. Στο Βατικανό δεν τον είδαμε προσκυνητή, όπως βλέπουμε πολλούς επισκόπους τους οποίους εσείς προσκαλείτε και ιδιαιτέρως τιμάτε στη Μητρόπολή σας. Στην κατασκήνωση της Μητροπόλεως μας, με την Καινή Διαθήκη και τα συναξάρια στο χέρι ήταν και με αυτά κατηχούσε. Εάν εσείς Σεβασμιώτατε, από το Μητροπολιτικό ναό Αθηνών που τον «κοσμήσατε» με αγαλματίδια, με μαντόνες και λιοντάρια, σκανδαλίζοντας το λαό, ή από τη μακρινή Αυστραλία που καταφύγατε, όχι από ιεραποστολικό ζήλο φυσικά, ή από τον Πειραιά που γεμίσατε τους ναούς με βιτρό, ξένα προς την παράδοσή μας, είδατε κάτι άλλο, περιμένουμε την καταγγελία σας.
- Η αναφορά σας στους πατέρες της Εκκλησίας
Η αναφορά σας στους πατέρες της Εκκλησίας μας και η σύγκρισή τους με το πρόσωπό σας είναι άστοχη Σεβασμιώτατε. Γράφετε με στόμφο ότι εσείς είστε ο υπεύθυνος του γραφείου επί των αιρέσεων της Ι. Μητροπόλεώς σας. Πώς είναι δυνατόν το γραφείο σας να στηλιτεύει τον Οικουμενικό Πατριάρχη, τη σύνοδο της Κρήτης, ο εκπρόσωπός σας στη Βουλγαρία να ζητά την καθαίρεση του Πατριάρχη κι εσείς να βάζετε στον Παναγιώτατο εδαφιαία μετάνοια (όλοι σας καμαρώσαμε) και να του στέλνετε δώρο με τους συνεργάτες σας, ψηφιδωτή προσωπογραφία του!!! Τι γίνεται Σεβασμιώτατε; Άλλα λέτε και άλλα κάνετε; Γιατί δεν κόβεται την κοινωνία με τον «αιρεσιάρχη» και τον προσκυνάτε; Μέχρι και εικόνα τον κάνατε. Φοβάστε το θρόνο σας; Οι πατέρες δεν ήταν εραστές του θρόνου. Ο Μέγας Αθανάσιος, ο Μέγας Βασίλειος δεν είχαν να φοβηθούν κάτι. Μήπως ο θρόνος σας τελικά είναι πάνω από την ομολογία σας που μάλλον έχει στόχο τα χειροκροτήματα των «ζητωορθοδόξων»; Ο Μέγας Αθανάσιος, Σεβασμιώτατε δεν ήταν φανατικός και φονταμενταλιστής γιατί ο αγώνας του δεν ήταν λόγια και ιαχές αλλά ζωή, πίστη, μαρτυρία και μαρτύριο. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τα «προσκυνήματα», τις «μετάνοιες», τα δωράκια, τα μικροσυμφέροντα, τις επιδιώξεις και τις σκοπιμότητες;
- Άγιος Πειραιώς και μοναχισμός
Γράφετε στον Άγιο Αργολίδος ότι «ο Μακαριώτατος, μέντορας και ποδηγέτης σας, που σας πήρε από την αφάνεια της Ι. Μ. Σαγματά με μόλις δυο μοναχούς». Αφάνεια ο μοναχισμός, η σπονδυλική στήλη της Εκκλησίας; Αφάνεια ο ησυχασμός;;; Αν αυτό δεν είναι εκκοσμίκευση τότε τι άλλο μπορεί να είναι; Οι μοναχοί αναζητούν και επιδιώκουν την αφάνεια και γι΄ αυτό τους αναδεικνύει ο Θεός. Είναι βέβαιο ότι σας ξέφυγε ο χαρακτηρισμός από την εμπαθή γραφίδα σας. Αλήθεια Σεβασμιώτατε, τα μεγάλα σχήματα που στρώνεται στην Αγία Τράπεζα μαζί με τα αρχιερατικά σας, τι είναι; Άλλη μια επίδειξη Ορθοδοξίας; Εκείνον (τον Άγιο Αργολίδος) ο Μακαριώτατος, τον πήρε από την «αφάνεια» μιας μονής. Εσάς ποιος ήταν ο μέντοράς σας και από ποια επιφάνεια, από ποια «αφρόκρεμα» σας πήρε;
- Αρχιερατικές εκλογές σύμφωνα με την επιστολή σας
Γράφετε: «Ο Μακαριώτατος… σας πήρε… και σας κατέστησε Μητροπολίτη της περιωνύμου και ιστορικής Μητροπόλεως Αργολίδος…». Δηλαδή Σεβασμιώτατε τι μας λέτε; Ότι με τις εκλογές μας εμπαίζετε!!! Δεν σας εκλέγει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος; Είναι κάλπική η κάλπη σας; Εξηγήστε μας. Είμαστε κι εμείς μέλη ζωντανά της Εκκλησίας κι ας μη φοράμε το τιμημένο ράσο που αξίωσε εσάς ο Θεός να φορέσετε.
Λυπάμαι Σεβασμιώτατε. Η επιστολή σας είναι θολή, όπως τα μολυσμένα νερά του πρώτου λιμανιού της χώρας. Η πρόσκληση για εσάς είναι ανοιχτή. Με αγάπη περιμένουμε να σας φιλοξενησουμε για να διαπιστώσετε όσα δε βλέπετε και δεν ακούτε από το θρόνο σας και από την καρέκλα του γραφείου σας.
Με σεβασμό
Γεώργιος Λεμπέσης
Συνταξιούχος τραπεζικός