Πέντε αναπτυξιακές προτάσεις για την ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού τουρισμού κατά 10%, έκανε η Ryanair, υπογραμμίζοντας τον ρόλο των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους στην τουριστική ανάπτυξη περιοχών.
Μιλώντας στο Malta Tourism Conference, ο Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer της Ryanair, τόνισε πως οι πτήσεις χαμηλού κόστους θα μπορούσαν να συμβάλλουν σε 10% ανάπτυξη του Ευρωπαϊκού τουρισμού (από 4% που είναι η εκτίμηση για το 2018) και στην δημιουργία 2 εκατομμυρίων επιπλέον θέσεων εργασίας, εάν οι χώρες τις Ευρωπαϊκές Ένωσης ακολουθήσουν τέτοια στρατηγική ώστε να παροτρύνουν τους Ευρωπαίους πολίτες να κάνουν διακοπές στην Ευρώπη.
Kenny Jacobs
Οι προτάσεις είναι:
• Μείωση των τελών αεροδρομίων και αφαίρεση φόρων σε πτήσεις μικρής διάρκειας εντός Ευρώπης
• Διαχείριση της έλλειψης καταλυμάτων που αυξάνει τις τιμές, μειώνοντας τα κόστη και στηρίζοντας την δημιουργία περισσότερων ξενοδοχείων
• Αναβάθμιση του μάρκετινγκ των Ευρωπαϊκών προορισμών ώστε οι Ευρωπαίοι να πηγαίνουν διακοπές στην Ευρώπη
• Ανάπτυξη νέων παραθεριστικών κέντρων όπως στην νότια Ιταλία και στην Βόρεια Ισπανία
• Εστιάζοντας στον τουρισμό όλο τον χρόνο και σε city break ταξίδια εκτός της τουριστικής περιόδου
Παράλληλα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα Μάλτας για το 2017 παρουσιάζει ρεκόρ κρατήσεων, με περισσότερες συχνότητες δρομολογίων από/προς Ευρωπαϊκούς προορισμούς, για καλοκαιρινές οικογενειακές διακοπές. Την ίδια στιγμή, μέσα από την εξοικονόμηση καυσίμων και την επιτυχία του προγράμματος “Always Getting Better”, η Ryanair προσφέρει ακόμα χαμηλότερους ναύλους και μία αναβαθμισμένη ταξιδιωτική εμπειρία.