Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Πάντα έτρεχε για τους άλλους» - Θλίψη στη Μυτιλήνη για την 36χρονη Μάγδα που «έσβησε» ενώ γεννούσε

Ανείπωτη είναι η θλίψη για τον αδόκητο χαμό της Μάγδας Πασβούρη από τη Μυτιλήνη, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή την ώρα που έφερνε στον κόσμο το νεογνό, που θα μεγαλώσει χωρίς τη μητέρα του.

Η 36χρονη γιατρός παρουσίασε επιπλοκές, επρόκειτο να διακομισθεί με αεροδιακομιδή σε νοσοκομείο της Αθήνας, ωστόσο, κατέληξε παρά τις προσπάθειες των συναδέλφων της. Ο πόνος στον τόπο καταγωγής της, τον Σκόπελο Γέρας, αλλά και στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου εργαζόταν για χρόνια στη μονάδα επειγόντων περιστατικών, είναι μεγάλος.

Όλοι όσοι τη γνώριζαν μιλούσαν για μια πολύ γλυκιά κοπέλα, που ήταν συνεχώς μέσα στο χαμόγελο και αποτελούσε σημείο αναφοράς μεταξύ των συναδέλφων της.

Το χρονικό της τραγωδίας

Η 36χρονη Μάγδα παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές κατά τον τοκετό στη Μαιευτική Κλινική του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, το απόγευμα της Τρίτης 23 Ιουνίου. Η κατάστασή της επιδεινώθηκε ραγδαία με αποτέλεσμα να διασωληνωθεί στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.

Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής της, κρίθηκε απαραίτητη η άμεση αεροδιακομιδή της στην Αθήνα με πτήση του ΕΚΑΒ. Ωστόσο, όταν το αεροπλάνο ήταν έτοιμο να την παραλάβει, η 36χρονη κατέληξε. Οι ακριβείς συνθήκες του περιστατικού αναμένεται να αποσαφηνιστούν αρμοδίως.

«Χάσαμε τη Μαγδούλα μας»

Συγκινημένος ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, Στράτος Κλεάνθης αποχαιρέτησε την Μάγδα Πασβούρη.

«Δυστυχώς σήμερα το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης, στο οποίο προσφάτως διορίστηκε, θρηνεί. Εμβρόντητοι όλοι μας μένουμε με την είδηση ότι χάσαμε την ιατρό Μάγδα Πασβούρη, τη Μαγδούλα μας. Αυτό το χαμογελαστό και δοτικό κορίτσι που ανταμώναμε στα επείγοντα του νοσοκομείου μας πολλά χρόνια.

Τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά της, στον πατέρα του νεογέννητου παιδιού της και στο ίδιο το νεογέννητο. Δύναμη, πολύ δύναμη».

«Ήταν δοτικός άνθρωπος, πάντα έτρεχε για τους άλλους»

Η πρόεδρος της Αγιάσου (κωμόπολη στη Λέσβο), Διαμάντω Ρουγκέλλη μίλησε στο LesvosNews και περιέγραψε τη Μάγδα Πασβούρη ως έναν άνθρωπο βαθιά δοτικό. «Η Μάγδα ήταν ένας εξαιρετικός άνθρωπος, ένας δοτικός άνθρωπος. Πάντα έτρεχε για τους άλλους».

Tags
Back to top button