Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Οι υψηλοί φόροι ευνοούν την παράνομη διακίνηση καυσίμων

Την άμεση μείωση της φορολόγησης στα καύσιμα ζητά, με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ), επισημαίνοντας ότι η υψηλή φορολογία επηρεάζει τόσο το κόστος παραγωγής προϊόντων, όσο και το μεταφορικό κόστος διακίνησής τους.


Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση: «Πολλές φορές και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα από την ΠΟΠΕΚ αλλά και από άλλους παράγοντες του ευρύτερου χώρου της αγοράς πετρελαιοειδών, έχουν αναδειχθεί οι επιπτώσεις από την υψηλή φορολόγηση των καυσίμων.

Οι επιπτώσεις είναι σημαντικές και καθοριστικές στην εθνική οικονομία, αφού επηρεάζουν το κόστος παραγωγής αγροτικών, βιομηχανικών και βιοτεχνικών προϊόντων, καθώς και το μεταφορικό κόστος διακίνησης αυτών.

Επίσης ιδιαίτερες επιπτώσεις έχουμε στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, κατ’ ευφημισμό κοινωνικό αγαθό, όταν αυτό επιβαρύνεται τα τελευταία χρόνια με φόρους (ΕΦΚ & ΦΠΑ) πάνω από 400 ευρώ το χιλιόλιτρο, που το κάνει απαγορευτικό προς χρήση σε χιλιάδες οικογένειες.

Επίσης είναι γεγονός από την αύξηση του ΕΦΚ στα καύσιμα και την αύξηση του ΦΠΑ, μειώθηκαν τα δημόσια έσοδα και ευνοήθηκε η παράνομη διακίνηση καυσίμων και η δασμοφοροδιαφυγή, με ότι αυτό συνεπάγεται για τα δημόσια έσοδα του κράτους».


Καταλήγοντας, η Ομοσπονδία τονίζει ότι η χώρας μας, με βάση το δελτίο τιμών της 2ας Σεπτεμβρίου 2019 των 28 χωρών της Ε.Ε (EUR 28 Weekly oil bulletin), είναι ως προς την τιμή διάθεσης της αμόλυβδης 95 oct. 3η ακριβότερη (1,595) και 5η ακριβότερη (1,370) στο πετρέλαιο κίνησης, όταν ο μ.ο. των 28 κρατών της ΕΕ είναι αντιστοίχως 1,405 και 1,310.

newsauto.gr

Tags
Back to top button