Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ο Τραμπ τελειώνει τους Κινέζους τερματίζοντας τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ

Δυναμικά θα εισέλθει ο Ν.Τραμπ στο θέμα της επιδότησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στην κινεζική υπεροχή που κλείνει εργοστάσια σε ΗΠΑ και Ευρώπη, παράλληλα με την ανάπτυξη του υδρογόνου στα οχήματα. 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου γνωρίζουν αύξηση στις ΗΠΑ, ωστόσο το αγκάθι της έλλειψης υποδομής δημιουργεί προβλήματα. Η αγορά των αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου στις Ηνωμένες Πολιτείες όπως δείχνει παρουσιάζει σημαντική αύξηση.

Η έλλειψη υποδομής αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για την αγορά των αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου. Με μόλις 100 σταθμούς ανεφοδιασμού H2 σε Βόρεια Αμερική, από τους οποίους το 75% βρίσκεται στην Καλιφόρνια, αλλά όλα θα αλλάξουν.

Τερματίζει την επιδότηση των ηλεκτρικών οχημάτων και την Κίνα

Σε μια τολμηρή κίνηση, ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε την πρόθεσή του να τερματίσει τις επιδοτήσεις για ηλεκτρικά οχήματα (Evs), κτυπώντας την Κίνα που ήδη κατακλύζει τις αγορές στην Δύση, αναφέρει

Το σχέδιο του Τραμπ είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου για την αναζωπύρωση του παραδοσιακού τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας των ΗΠΑ, για την αποκατάσταση της θέσης της Αμερικής ως κυρίαρχης δύναμης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Τα σχόλιά του έχουν προκαλέσει μια έντονη συζήτηση για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων, την παραδοσιακή κατασκευή και την παγκόσμια ανταγωνιστικότητα των αμερικανικών αυτοκινήτων.

Το όραμα του Τραμπ για την ανοικοδόμηση της δύναμης της αυτοκινητοβιομηχανίας της Αμερικής

Η τελευταία πρόταση του Τραμπ υπογραμμίζει το όραμά του για μια αυτοκινητοβιομηχανία που τοποθετεί τους Αμερικανούς εργάτες και την παραδοσιακή κατασκευή στο επίκεντρό της.

Στη δήλωσή του ο ίδιος, υποστήριξε ότι η εστίαση της νέας κυβέρνησης του ενάντια στην προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων έχει στόχο την αναζωογόνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας των ΗΠΑ, κάτι που φυσικά ακουμπά και  Γερμανία-Γαλλία στον ίδιο τομέα, μετά και τις πρόσφατες ανακοινώσεις χιλιάδων απολύσεων.

Ο Τραμπ πιστεύει ότι η εστίαση στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων απειλεί τις θέσεις εργασίας στην εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά σε περιοχές που ιστορικά εξαρτώνται από την κατασκευή βενζινοκίνητων οχημάτων.

«Πρέπει να επιστρέψουμε στην κατασκευή αυτοκινήτων που θέλουν οι Αμερικανοί και πρέπει να αφήσουμε την αγορά να αποφασίσει», υποστήριξε ο Τραμπ σε πρόσφατη ομιλία του.

Εξέφρασε περαιτέρω την άποψή του ότι ο τερματισμός των επιδοτήσεων στα οχήματα EV, θα αποκαταστήσει τη δικαιοσύνη στη βιομηχανία, επιτρέποντας στις αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ να ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις, χωρίς αυτό που περιέγραψε ως «κυβερνητική παρέμβαση» να παραμορφώνει την αγορά υπέρ των κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων.

Τρέχουσα κατάσταση των επιδοτήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στις Η.Π.Α.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν είχε επικεντρωθεί σημαντικά σε πράσινες πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένων σημαντικών εκπτώσεων φόρου για τα ηλεκτρικά οχήματα στο πλαίσιο των προσπαθειών της για μείωση των εκπομπών άνθρακα.

Οι τρέχουσες επιδοτήσεις παρέχουν έως και 7.500 $ σε εκπτώσεις φόρου για επιλέξιμα ηλεκτρικά οχήματα, ένα όφελος που έχει συμβάλει στην άνοδο της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια.

Η πολιτική του Μπάιντεν για το κλίμα περιλαμβάνει επίσης εκτεταμένες επενδύσεις σε υποδομές ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων σταθμών φόρτισης, με στόχο να ενθαρρύνει περισσότερους Αμερικανούς να στραφούν στην ηλεκτρική ενέργεια.

Ωστόσο, ο Τραμπ και οι υποστηρικτές του υποστηρίζουν ότι η ταχεία στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχει παραβλέψει τα συμφέροντα των εργαζομένων και των κατασκευαστών στην παραδοσιακή παραγωγή οχημάτων στις ΗΠΑ.

Ο ίδιος πιστεύει ότι η μείωση ή η κατάργηση των επιδοτήσεων θα μπορούσε να αποτρέψει τις στρεβλώσεις της αγοράς, διασφαλίζοντας ότι η επιλογή των καταναλωτών θα οδηγήσει σε άνθιση της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι υποστηρικτές της πολιτικής στάσης του Τραμπ λένε ότι θα επιτρέψει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να επικεντρωθούν στην καινοτομία χωρίς κυβερνητικές πιέσεις, ενισχύοντας δυνητικά τα αμερικανικά οχήματα και ανακτώντας έναν ηγετικό ρόλο στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Οικονομικές επιπτώσεις: Θέσεις εργασίας, Μεταποίηση και Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα

Η πρόταση του Τραμπ δίνει επίσης έμφαση στην αναζωογόνηση του αμερικανικού εργατικού δυναμικού, ιδιαίτερα στις θέσεις εργασίας στην αυτοκινητοβιομηχανία που έχουν μειωθεί με τα χρόνια λόγω της αυτοματοποίησης και του ξένου ανταγωνισμού.

Ο νέος Αμερικανός πρόεδρος και οι σύμβουλοί του υποστηρίζουν ότι η μείωση των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά οχήματα, θα μπορούσε να κατευθύνει περισσότερους πόρους προς τη διατήρηση και τη δημιουργία παραδοσιακών θέσεων εργασίας στην κατασκευή αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία των ΗΠΑ αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από χώρες όπως η Κίνα, η οποία έχει επενδύσει πολλά στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, και είναι επί του παρόντος ο μεγαλύτερος παραγωγός αυτών των οχημάτων στον κόσμο.

Μειώνοντας τις επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα και εστιάζοντας στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, ο Τραμπ υποστηρίζει ότι οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να ανακτήσουν ένα πλεονέκτημα, ειδικά σε αγορές όπου η υποδομή ηλεκτρικών οχημάτων είναι λιγότερο ανεπτυγμένη.

Με αυτόν τον τρόπο, πιστεύει ότι οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα μπορούσαν να κερδίσουν ξανά μερίδιο αγοράς σε διάφορες περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Η κυβέρνηση Μπάιντεν, μαζί με περιβαλλοντικές ομάδες, τα προηγούμενα χρόνια στήριζαν σθεναρά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι απαραίτητα για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της χώρας και την επίτευξη των διεθνών κλιματικών στόχων.

Οι επικριτές της στάσης του Τραμπ επισημαίνουν επίσης τις ευκαιρίες εργασίας που δημιουργούνται από τη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων  συμπεριλαμβανομένων των θέσεων εργασίας στην κατασκευή μπαταριών, υποδομών και νέων εργοστασίων συναρμολόγησης, έχουν κάνει την εμφάνιση τους  σε ολόκληρη τη χώρα.

Από την πλευρά των καταναλωτών όμως, η πρόταση του Τραμπ θα μπορούσε να έχει άμεσες επιπτώσεις στην τιμή και τη διαθεσιμότητα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Χωρίς επιδοτήσεις, τα ηλεκτρικών οχημάτων θα γίνουν λιγότερο προσιτά για πολλούς Αμερικανούς, επιβραδύνοντας άμεσα την ανάπτυξη τους.

Ο  νέος πρόεδρος της χώρας, υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές θα επωφεληθούν από μια πιο διαφοροποιημένη αγορά αυτοκινήτου, με προσιτές επιλογές βενζίνης παράλληλα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και αυτό είναι τελικά που μετράει στο τέλος.

 

Tags
Back to top button