Παρουσιάζοντας το πρόγραμμά του στο πλαίσιο της προεκλογικής του εκστρατείας στις 17 Μαρτίου, ο Εμανουέλ Μακρόν αναφέρθηκε στο metaverse μεταξύ άλλων μέτρων που αποσκοπούν στη «διασφάλιση της πολιτιστικής και πληροφοριακής ανεξαρτησίας της Γαλλίας και στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων των Ευρωπαίων καλλιτεχνών».
«Θα αγωνιστούμε για την οικοδόμηση ενός ευρωπαϊκού metaverse», είπε στην ομιλία του ο Γάλλος πρόεδρος. «Αυτό είναι ένα βασικό ζήτημα τόσο για τη δημιουργία όσο και για τη δυνατότητα να επιτρέψουμε σε όλους τους δημιουργούς μας, ανεξάρτητα με το πεδίο δραστηριότητάς τους, να μην εξαρτώνται από τις ΗΠΑ ή την Κίνα, οι οποίες θα μπορούν να παρακάμπτουν πλήρως τους σημερινούς κανόνες σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα».
Ωστόσο η δήλωση του Μακρόν παραμένει μάλλον ασαφής, χωρίς ιδιαίτερη έκπληξη, δεδομένου ότι η ίδια η έννοια του metaverse παραμένει ασαφής. Ο υφυπουργός αρμόδιος για τη ψηφιακή μετάβαση Σεντρίκ Ο, διευκρίνισε αργότερα ότι ο Γάλλος πρόεδρος σκοπεύει κυρίως να υποστηρίξει τη δημιουργία των υποκείμενων τεχνολογιών που θα επιτρέψουν τη λειτουργία του metaverse, όπως οι μηχανές γραφικών της Unreal Engine και της Unity. Οι τεχνολογίες αυτές, που χρησιμοποιούνται σήμερα στο πλαίσιο των βιντεοπαιχνιδιών, απέχουν πολύ από το να αποτελούν προνόμιο του metaverse.
Παρόλο που το όλο θέμα του metaverse μπορεί να είναι ακόμη ασαφές, ορισμένοι αναλυτές πιστεύουν ότι αυτοί οι εικονικοί κόσμοι θα αναπτυχθούν ραγδαία. Σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Grand View Research, η παγκόσμια αγορά του metaverse θα μπορούσε να φτάσει τα 678 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030.