Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Ο κίνδυνος για τα diesel αυτοκίνητα -Είναι στο στόχαστρο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Τα νέα που έρχονται καθημερινά για τα diesel αυτοκίνητα δείχνουν ότι η πετρελαιοκίνηση, που πρωταγωνίστησε στην Ευρωπαϊκή αγορά τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε κίνδυνο.

Τα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες είναι στο στόχαστρο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και από χώρες και πόλεις που θέλουν να τα φορολογήσουν επιπλέον ή να περιορίσουν.

Ήδη η Μαδρίτη, το Παρίσι, το Μεξικό και η Αθήνα έχουν ανακοινώσει την απαγόρευση όλων των πετρελαιοκίνητων μέχρι το 2025. Ταυτόχρονα επιβάλλεται φόρος εισόδου στα ντίζελ στην Βρετανία, ενώ υπάρχουν αποφάσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, για την καταπολέμηση των ατμοσφαιρικών ρύπων.

Από την μια το ευρωκοινοβούλιο ψήφισε υπέρ, για σκληρότερους κανονισμούς σχετικά με τους ρύπους για όλα τα νέα μοντέλα αλλά και πρόστιμο στις εταιρείες, ύψους 30.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πωλείται εντός Ευρώπης και δεν θα τηρεί τα όρια. Από την άλλη η Βαρκελώνη ψήφισε την απαγόρευση κυκλοφορίας από την 1η Γενάρη του 2019 σε αυτοκίνητα άνω των 20 ετών.

Είναι λοιπόν εμφανές ότι ο πόλεμος απέναντι στα diesel βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη η Volvo ανακοίνωσε ότι σταματάει να αναπτύσσει κινητήρες πετρελαίου, καθώς αυτό είναι ασύμφορο πλέον.

Σημειώνεται ότι τις τελευταίες δεκαετίες το μερίδιο αγοράς των ντιζελοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων έχει αυξηθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε επίπεδο που αντιπροσωπεύει πάνω από το μισό του αριθμού των νέων αυτοκινήτων που πωλούνται, σχεδόν σε κάθε κράτος μέλος. Ωστόσο η τεχνολογία ντίζελ αν και προσφέρει πλεονεκτήματα έναντι των βενζινοκινητήρων όσον αφορά τις εκπομπές CO2, οι ντιζελοκινητήρες εκπέμπουν πολύ περισσότερους ρύπους σοβαρά και άμεσα επιβλαβείς για τη δημόσια υγεία.

Όπως γράφει ο Guardian και εύκολα μπορεί να καταλάβει κάθε αναγνώστης, η υπόθεση με τα αυτοκίνητα diesel εξελίσσεται σε έναν εφιάλτη για τους ιδιοκτήτες τους.

Το 2020 η τιμή του καυσίμου θα έχει αυξηθεί, θα εφαρμόζονται απαγορεύσεις και επιπλέον φορολογία και οι ιδιοκτήτες θα βρίσκονται σε δύσκολη θέση, καθώς τα αυτοκίνητά τους θα πωλούνται σε χαμηλές τιμές. Μαζί με όλα αυτά θα έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον ζητήματα με τη συντήρηση των αυτοκινήτων τους…

Tags
Back to top button