Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Ο Γόρτυνος Ιερεμίας για αλλαγή ταυτότητας φύλου: Πρόκειται περί νομοθετήματος αίσχους

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ κ. ΙΕΡΕΜΙΑ


 

  1. ρώτηση: λλαγή τς ταυτότητας φύλου. Ψηφίστηκε στή Βουλή, στόσο προκαλετριγμούς στίς σχέσεις κκλησίας καί Πολιτείας. να νεαρό τομο 15 χρονν χει τήν ριμότητα νά ποφασίζει γιά να τόσο σοβαρό θέμα;

πάντηση: Πρόκειται περί νομοθετήματος ασχους. Μαζί μέ λλα προηγούμενα, λλά κυρίως μέ τό νομοθέτημα ατό, φαίνεται τι τό Κράτος ναντιώνεται πρός τό Εαγγέλιο τοΧριστοκαί σφαλς ατό πρέπει νά φέρει διάρρηξη τν σχέσεων κκλησίας καί πολιτείας. Πέραν πό τό τι τό νομοθέτημα εναι βλάσφημο κατά τοΔημιουργοΘεο(σάν Θεός νά μήν γνώριζε πς νά διαμορφώσει τόν νθρωπο, πλάθει ατός ὁ ἴδιος τόν αυτό του πως θέλει), δεικνύει καί ς σύνετους καί νοήτους τούς θεσπίσαντας ατό. μικρός νεανίας τν 15 τν, ὁ ὁποος δέν πιτρέπεται νά ψηφίσει, πιτρέπεται νά λλάξει τό φύλο του; Καί σφαλς στά τριάντα του νεανίας ατός θά μπορενά κάνει τό διο. Στά παιδιά Της ἡ Ἐκκλησία διδάσκει νά εχαριστον τόν Θεό γιά τό φύλο τους, ρρεν θήλυ, νά ξιοποιήσουν τά χαρίσματά του, καί νά γίνουν καλοί χριστιανοί καί καλοί νθρωποι στήν κοινωνία.

  1. ρώτηση: Δηλώσατε τι θά διακόψετε κάθε πικοινωνία μέ βουλευτή τς παρχίας σας, ν ψηφίσει ατόν τόν νόμο. Θά προχωρήσετε σατό;

πάντηση: Μέ τούς πολιτικούς ρχοντες τς παρχίας μου χω πολύ καλή πικοινωνία, ποβλέποντας στήν πνευματική τους βοήθεια καί φέλεια. Τούς φέρομαι φιλικά. Ατήν τήν φιλικότητα ννοοσα τι θά διακόψω μέ βουλευτή τς παρχίας μου, ὁ ὁποος θά ψήφιζε τόν νόμο περί λλαγς φύλου. Δέν ννοοσα βεβαίως τι δέν θά παραδέχομαι τόν βουλευτή ατόν ς πολιτικό ρχοντα, φοδέν μπορῶ ἐγώ νά τόν παύσω πό βουλευτή, ἤ ὅτι πάλιν θά τοῦ ἀπαγορεύσω τήν εσοδό του στόν Ναό τήν παράστασή του σέ κάποια δοξολογία στόν Ναό. πάδει ατό νομίζω πρός τήν ποιμαντική τς κκλησίας μας.

  1. ρώτηση: Γιά τίς νέες λεκτρονικές ταυτότητες ποιά εναι θέση σας;

πάντηση: άν οἱ ἠλεκτρονικές ταυτότητες εναι πρός ξυπηρέτηση τν νθρώπων, χωρίς μως νά θίγουν τήν πίστη μας τήν λευθερία μας, καί βέβαια θά τίς δεχθομε. ν μως προϋπόθεση γιά νά πάρουμε τίς ταυτότητες ατές θά εναι τό νά παραχαράξουμε κάποιο δόγμα τς πίστης μας νά συμμαχήσουμε μέ ντιχριστιανικά συστήματα νά καταδουλωθεῖ ἡ προσωπικότητά μας, σφαλς δέν θά τίς πάρουμε μέ ,τι ατό μς στοιχίσει. λλά γιατί τόση ταραχή καί νησυχία; Θά κάνουμε ,τι μς πεῖ ἡ Ἐκκλησία, ἡ Ὁποία κφράζεται μέ τήν Σύνοδο τν εραρχν Της καί μέ τήν φωνή τν γιασμένων πατέρων Της, πως τοῦ ἁγίου Πορφυρίου καί τοῦ ἁγίου Παϊσίου στίς μέρες μας. Τό νά πεδέ κάποιος τι σήμερα δέν πάρχουν φωτισμένοι εράρχες καί γιοι πατέρες, ατό εναι πολύ μεγάλη αρεση, γιατί εναι σάν νά λέγει τι παυσε ἡ Ἐκκλησία νά χει γιο Πνεμα, τό ποο φωτίζει καί κατεργάζεται γίους.

  1. ρώτηση: ν ψει τς Συνταγματικς ναθεώρησης θά προταθεῖ ἀπό τήν Κυβέρνηση χωρισμός κκλησίας – Κράτους. Εστε πέρ κατά;

πάντηση: μες, σάν κκλησία, θέλουμε τό τέλειο καί τό δανικό, πού εναι συνεργασία Κράτους καί κκλησίας. Ατό μως προϋποθέτει να Κράτος μέ εαγγελικό πολίτευμα. ταν μως τό Κράτος μέ τά νομοθετήματά του ναντιώνεται πρός τό Εαγγέλιο καί κόμη πιέζει τήν κκλησία νά συμφωνήσει μαζί του, πειλώντας μάλιστα γιατό, τότε προτιμώτερος χωρισμός κκλησίας καί Κράτους.


  1. ρώτηση: Τό μεταναστευτικό ζήτημα πιστεύετε τι θά προκαλέσει μελλοντικά ρατσιστικές συμπεριφορές, διαίτερα στίς μικρές κοινωνίες;

πάντηση:ς χριστιανοί πρέπει νά βλέπουμε λους τούς νθρώπους λων τν θνν ς δελφούς, γιατί πιστεύουμε στήν παγκοσμιότητα τοΘεο. Μάλιστα τόν ρχομό τν μεταναστν στήν χώρα μας πρέπει, ς ρθόδοξοι χριστιανοί, νά τόν βλέπουμε καί ποιμαντικά, ς καλή εκαιρία νά δώσουμε καί σατούς, μέ τήν γάπη μας πρτα καί τόν λόγο μας πειτα, τήν λήθεια τς πίστης μας. Δέν πρέπει λοιπόν νά δημιουργήσει πρόβλημα σέ μς τό μεταναστευτικό. Πρέπει μως νά εμαστε στερεωμένοι στίς ρίζες μας, στήν ρθόδοξη πίστη μας καί στίς παραδόσεις τς γιασμένης καί ρωικς πατρίδος μας, γιά νά μήν πηρεαστομε καί «ξεχρωματιστομε» συναναστρεφόμενοι τούς ξένους.

  1. ρώτηση: προσευχή στά σχολεα νά διατηρηθε νά καταργηθε, πως προτείνει τό πουργεο Παιδείας;

πάντηση: Νά διατηρηθεβέβαια προσευχή στά Σχολεα μας καί Εκόνα τοΧριστοκαί τς Παναγίας μας στίς αθουσες τν μαθημάτων, γιατί δεναι λλάς καί ομαθητές εναι χριστιανόπαιδες.

  1. ρώτηση: Τό κοινωνικό ργο τς κκλησίας νταποκρίνεται στίς παιτήσεις τς σύγχρονης ποχς;

πάντηση: Ἡ Ἐκκλησία σκοπό χει νά κατηχετόν λαό Της μέ τόν λόγο τοΘεοκαί νά κάνει θεοφόρους νθρώπους, δηλαδή γίους. Ατό εναι τό κύριο ργο Της. Δέν βλέπει μως ἡ Ἐκκλησία διάφορα καί τίς λικές νάγκες τν νθρώπων, γιατί βλέπει ψυχο-σωματικά τόν νθρωπο, καί τσι χει καί κοινωνικό ργο. Δευτερεον μως εναι τό ργο της ατό, χι πρωτεον. ς πτήν πικρία μου: κόσμος σήμερα θέλει τήν κκλησία νά πιτελεμόνο κοινωνικό ργο. Τότε μόνο γιά τόν κόσμο εναι καλοί ολειτουργοί τς κκλησίας. Καί πολλοί ερωμένοι παρασύρονται σατή τήν κοσμική ντίληψη καί δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στό κοινωνικό ργο –  γιατί ατό παινεῖ ὁ λαός – καί παραμελον λοιπόν στό ποίμνιό τους τήν θεολογική κατήχηση, τήν διδασκαλία δηλαδή τς γίας Γραφς καί τν γίων Πατέρων.

Ἡ Ἐκκλησία σήμερα κάνει πλούσιο κοινωνικό ργο, καί μάλιστα ργαζομένη γιά τήν γιότητα τν χριστιανν κάνει τό καλύτερο κοινωνικό ργο, γιατί ὁ ἅγιος εναι καί καλύτερος κοινωνικός νθρωπος. ς μή ζητᾶ ὅμως κόσμος νά θεραπευθον λα τά κοινωνικά του προβλήματα πό τήν κκλησία, γιατί ὁ ἴδιος κόσμος δημιουργετά πολλά ατά προβλήματα μέ τήν συνεχῆ ἀποστασία του πό τόν Θεό καί γιατί κόσμος πάλι πιτρέπει νά πάρχουν νάμεσά του «καρχαρίες» πού τόν κατατρώγουν.

  1. ρώτηση: Πς μπορενά νισχυθεσήμερα τό πνεμα τς κκλησίας;

πάντηση: Τό πνεμα τς κκλησίας θά νισχυθεσήμερα ν μες οκληρικοί καί λοι οἱ ἀφιερωμένοι στόν Θεό, μοναχοί καί μοναχές, γίνουμε γιοι. Γιατό τό κήρυγμα τς μετανοίας πρέπει νά βιωθεπρτα πό μς τούς κληρικούς καί μάλιστα πό τούς ρχιερες, πρός παράδειγμα τν λλων κληρικν. ν γίνουμε οἱ Ἀρχιερες σάν τόν γιο Νεκτάριο καί οἱ ἱερες σάν τόν παπα-Νικόλαο τόν Πλαν, τότε θά δοξαστεστήν πραγματικότητα ἡ Ἑλλαδική κκλησία καί ἡ Ἐκκλησία τοΧριστογενικώτερα.

Tags
Back to top button