Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ο Έλον Μασκ έβαλε «μέσα» επιχείρηση: Παρήγγειλε πίτες 16.000 δολαρίων και το ακύρωσε

Μία ιδιοκτήτης αρτοποιείου στην Καλιφόρνια δηλώνει πως έμεινε «ξεκρέμαστη» όταν μία παραγγελία για χιλιάδες πίτες από γραφεία της Tesla του Έλον Μασκ, αξίας 16.000 δολαρίων, ακυρώθηκε την τελευταία στιγμή ενώ το φορτηγό αναχωρούσε από την επιχείρηση.

Η Voahangy Rasetarinera, ιδιοκτήτρια του The Giving Pies στο Σαν Χοσέ, έλαβε την παραγγελία της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου για 2.000 πίτες από έναν εκπρόσωπο στην εταιρεία που ανήκει στον Έλον Μασκ, σύμφωνα με τη NY Post. Ο υπάλληλος φέρεται να είπε στον φούρνο ότι η εταιρεία ήθελε οι πίτες να παραδοθούν την επόμενη εβδομάδα, για τον εορτασμό του Black History Month.

Η επιχειρηματίας έστειλε στην Tesla μια προσφορά, την οποία ο εκπρόσωπος ενέκρινε, όπως είπε. Αλλά η πληρωμή δεν έφτασε ποτέ και η γυναίκα προσπάθησε να επικοινωνήσει σχετικά με το θέμα την επομένη.

Έκαναν «ρελάνς» και μετά εξαφανίστηκαν

Κατάφερε να επικοινωνήσει με υπεύθυνο, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση πληρωμής. Μάλιστα, διπλασίασε την παραγγελία από 2.000 στα 4.000 τεμάχια, δοκιμάζοντας τις αντοχές της μικρής τοπικής επιχείρησης.

Η ιδιοκτήτρια είπε ότι για να ανταποκριθεί, έπρεπε να ακυρώσει άλλες παραγγελίες καθώς και να αγοράσει περισσότερα συστατικά. Ενώ η ίδια και οι υπάλληλοι είχαν πέσει «με τα μούτρα» στη δουλειά, και λίγο πριν η παραγγελία αναχωρήσει, ένας εκπρόσωπος τηλεφώνησε εκ νέου με αυτό το μήνυμα «Δυστυχώς, ακούγεται ότι θα αλλάξουμε σχέδια και δεν θα χρειαστούμε αυτή την παραγγελία. Σας ευχαριστώ πολύ για τις υπηρεσίες σας, με εκτίμηση».

Η Rasetarinera είπε ότι η επιχείρησή της υπέστη ζημία άνω των 16.000 δολαρίων ως αποτέλεσμα της ακύρωσης της τελευταίας στιγμής. «Αυτή η απότομη ακύρωση με άφησε ταραγμένη, αφού συνειδητοποίησα την έκταση της ζημιάς στη μικρή μου επιχείρηση», έγραψε online. 

«Για μένα, ήταν σαφές ότι η εταιρική κουλτούρα της Tesla προκρίνει την ευκολία έναντι της υπευθυνότητας, αγνοώντας τις ανάγκες ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων όπως εγώ», κατέληξε.

 

Tags
Back to top button