Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ο αδίστακτος τραπεζίτης που «εξαφάνισε» καταθέσεις 2 εκατ. από λογαριασμό πελάτη

Μια Ινδή κατηγόρησε τον διευθυντή σε μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες της χώρας ότι την εξαπάτησε, αφαιρώντας 160 εκατομμύρια ρουπίες (περίπου 2 εκατομμύρια δολάρια) από τον λογαριασμό της, μέσω ψεύτικων λογαριασμών, πλαστογραφημένων υπογραφών, επιταγών και χρεωστικών καρτών που έφεραν το όνομά της.

Όπως μεταφέρει το BBC, η Shveta Sharma λέει ότι είχε μεταφέρει χρήματα στην ICICI Bank από τον λογαριασμό της στις ΗΠΑ, αναμένοντας ότι θα μπουν σε προθεσμιακές καταθέσεις. Ωστόσο, ισχυρίζεται ότι ένας τραπεζικός υπάλληλος δημιούργησε «ψεύτικους λογαριασμούς, πλαστογράφησε την υπογραφή της, έβγαλε χρεωστικές κάρτες και βιβλία επιταγών στο όνομά της» για να κάνει ανάληψη χρημάτων από τους λογαριασμούς της.

Έρχεται σεισμός ιστορικών διαστάσεων για την οικονομία των ΗΠΑ! Ο "θάνατος" του δολαρίου είναι κοντά

«Μου έδωσε πλαστές δηλώσεις, δημιούργησε ένα ψεύτικο αναγνωριστικό email στο όνομά μου και χειραγωγούσε τον αριθμό του κινητού μου στα τραπεζικά αρχεία, ώστε να μην λαμβάνω ειδοποιήσεις για τις αναλήψεις», είπε στο μέσο.

Πώς ξεσκεπάστηκε η απάτη

Ένας εκπρόσωπος της τράπεζας παραδέχτηκε στο BBC ότι «όντως η απάτη είχε συμβεί», αλλά είπε ότι η ICICI «είναι μια τράπεζα εμπιστοσύνης που φυλά τρισεκατομμύρια ρουπίες σε καταθέσεις από εκατομμύρια πελάτες», και πρόσθεσε πως ο φερόμενος ως υπεύθυνος ερευνάται και θα τιμωρηθεί.

Η κυρία Sharma και ο σύζυγός της, που επέστρεψαν στην Ινδία το 2016 αφού ζούσαν για δεκαετίες στις ΗΠΑ και το Χονγκ Κονγκ, γνώρισαν έναν τραπεζίτη μέσω ενός φίλου Καθώς τα επιτόκια των τραπεζικών καταθέσεων στις ΗΠΑ είναι αμελητέα, συμβούλεψε την Sharma να μεταφέρει τα χρήματά της στην Ινδία, όπου οι καταθέσεις αποφέρουν επιτόκιο από 5,5% έως 6%.

«Σε μια περίοδο τεσσάρων ετών από τον Σεπτέμβριο του 2019 έως τον Δεκέμβριο του 2023, καταθέσαμε ολόκληρη την περιουσία μας, περίπου 135 εκατομμυρίων ρουπιών στην τράπεζα», είπε, προσθέτοντας ότι «με τους τόκους, το ποσό θα είχε αυξηθεί σε πάνω από 160 εκατομμύρια ρουπίες».

Είπε ότι ποτέ δεν υποψιάστηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά επειδή ο διευθυντής του υποκαταστήματος «μου έδινε τις κατάλληλες αποδείξεις για όλες τις καταθέσεις και μου έστελνε τακτικά ενημερώσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον λογαριασμό του στο ICICI».

Η απάτη αποκαλύφθηκε στις αρχές Ιανουαρίου, όταν ένας νέος υπάλληλος στην τράπεζα προσφέρθηκε να εξασφαλίσει στην κυρία Sharma καλύτερες αποδόσεις για τα χρήματά της. Τότε ήταν που ανακάλυψε ότι όλες οι πάγιες καταθέσεις της είχαν εξαφανιστεί. Υπήρξε επίσης υπερανάληψη 25 εκατομμυρίων ρουπιών σε μία από τις καταθέσεις.

Η γυναίκα δήλωσε ότι έχει μοιραστεί όλες τις πληροφορίες με την τράπεζα και πραγματοποίησε αρκετές συναντήσεις με κορυφαία στελέχη της. Παρά τις διαβεβαιώσεις της τράπεζας ότι το ζήτημα θα επιλυόταν εντός δύο εβδομάδων, πάνω από έξι εβδομάδες αργότερα, εξακολουθεί να περιμένει να δει κάποια από τα χρήματά της πίσω.

Tags
Back to top button