Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νερατζιώτισσα: Τα αίτια της φωτιάς που ξέσπασε στις γραμμές του ηλεκτρικού (Βίντεο)

Χθες Πέμπτη, πεζοί στις ράγες των τρένων βρέθηκαν επιβάτες που έκαναν το δρομολόγιο του ηλεκτρικού προς Πειραιά, μετά την πρόκληση πυρκαγιάς μεταξύ των σταθμών Νεραντζιώτισσας και Ειρήνης που οδήγησε στην ακινητοποίηση του συρμού και στην εκκένωση του τρένου. Αυτό αποτελεί άλλο ένα επεισόδιο από τα πολλά που συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα στον ελληνικό σιδηρόδρομο κλονίζοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών στα μέσα μαζικής μεταφοράς εξαιτίας παλαιού τροχαίου υλικού αλλά και σοβαρών παραλείψεων που δοκιμάζουν καθημερινά την ασφάλεια των τρένων.

Η έλλειψη σε συστήματα ασφαλείας, οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση κρίσιμων υποδομών, η απουσία επαρκούς προσωπικού, οι αφύλακτες ισόπεδες διαβάσεις πεζών στο εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά και τα προβλήματα που προκαλούν πεσμένα δέντρα και κλαδιά στις γραμμές και το ακαθάριστο δίκτυο, εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των τρένων και ακυρώνουν κάθε βήμα προόδου και αναβάθμισης του σιδηροδρόμου.

Το χθεσινό περιστατικό παρότι ακόμα διερευνάται έγινε γνωστό ότι προκλήθηκε σε βλάστηση στις γραμμές των τρένων για αδιευκρίνιστους μέχρι στιγμής λόγους που οδήγησαν στην εκκένωση της αμαξοστοιχίας.

 

Οι επιβάτες ξεχύθηκαν στις γραμμές του τρένου με κατεύθυνση προς τον επόμενο σταθμό ενώ πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται από την ΣΤΑΣΥ αναφέρουν ότι κάποιοι εξ αυτών, λόγω της αδυναμίας να ανοίξουν αμέσως οι πόρτες κατέβηκαν ακόμη και από τα παράθυρα με κίνδυνο πρόκλησης σοβαρών ατυχημάτων.

Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας έκανε λόγο χθες για συρμό που ενώ ανέμενε την πράσινη ένδειξη σε φωτόσημο, για να ξεκινήσει, επιβάτες τράβηξαν τον μοχλό ασφαλείας πόρτας, όταν αντιλήφθηκαν καπνό πλησίον του δικτύου. Ο οδηγός, όπως προβλέπει το Πρωτόκολλο Ασφαλείας, διέκοψε τη ρευματοδότηση της Γραμμής σε συνεργασία με το Κέντρο Ελέγχου, έκανε χρήση του πυροσβεστήρα που διαθέτει ο συρμός και βοήθησε στην εκκένωση των επιβατών προς τον πλησιέστερο σταθμό. Παράλληλα, συρμός που κινούνταν στον αντίθετο ρεύμα ακινητοποιήθηκε, λόγω της διακοπής ρευματοδότησης της Γραμμής και εκκενώθηκε και αυτός.

Όπως αναφέρεται το βαγόνι μετακινήθηκε από το σημείο, χωρίς να εμφανίζει ορατές ζημιές και θα ελεγχθεί περαιτέρω στην επισκευαστική βάση της ΣΤΑΣΥ.


Τα απανωτά πάντως κρούσματα λόγω βλάστησης δείχνουν να κινητοποιούν την κρατική μηχανή που μέχρι σήμερα μετέφερε τις ευθύνες μεταξύ των υπουργείων. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε τις προηγούμενες μέρες στην βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρίστος Σταϊκούρας, το υπουργείο εξασφάλισε τους αναγκαίους πόρους για την αντιμετώπιση του προβλήματος των δέντρων και της βλάστησης κατά μήκος του σιδηροδρομικού άξονα.

Ήδη υπογράφεται, τις επόμενες εβδομάδες, η πρώτη από τις δύο συμβάσεις, ενώ η δεύτερη θα υπογραφεί τον επόμενο μήνα.

Το συνολικό κόστος των δύο εργολαβιών ανέρχεται στο ύψος των 5,8 εκατ. ευρώ και θα είναι διάρκειας δύο ετών.

Tags
Back to top button