Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Ναυάγησε» το ΝΑΤ - Έχει σταματήσει ακόμη και έκδοση προσωρινών συντάξεων

Στην σύσκεψη που έγινε με πρωτοβουλία της ΠΝΟ στην οποία συμμετείχε η Διοίκηση της Ομοσπονδίας και ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής φάνηκε το χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στην κυβέρνηση και τους ναυτικούς.

Η εκτίμηση από όλα όσα ειπώθηκαν είναι  ότι, παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης, το σύνολο των  αιτημάτων που απετέλεσαν το διεκδικητικό πλαίσιο της μεγάλης 10ήμερης απεργίας τον Δεκέμβριο του 2016 παραμένουν άλυτα.

Αφορούν ανάμεσα σε άλλα  το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό, το μισθολογικό, ενώ ειδική μνεία έγινε για το προβληματικό ΝΑΤ το οποίο έχει σταματήσει να εκδίδει τις κανονικές, τις προσωρινές ακόμη και τις συντάξεις χηρείας.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία οι ληξιπρόθεσμες οφειλές εφοπλιστών προς το ΝΑΤ και τα άλλα τα Ταμεία ανέρχονται στα 98 εκατομμύρια ευρώ.  

Από την πλευρά του ο υπουργός αναφορικά με το κοινωνικοασφαλιστικό πρόβλημα έδειξε ως αρμόδιο  τον υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ. Πετρόπουλο και τόνισε ότι θα επικοινωνήσει  μαζί του και στη συνέχεια θα ενημερώσει τους συνδικαλιστές.

Για τη ΣΣΕ αναφέρθηκε για μία ακόμη φορά   στο γερμανικό μοντέλο. Για το θέμα αυτό ο ΥΝΑ είχε τοποθετηθεί παλαιότερα επισημαίνοντας:

«Υπάρχει από το 2010 μια ρήξη της ΠΝΟ με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.  Γιατί η Ένωση Εφοπλιστών δεν υπογράφει Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, θέλει να εφαρμοστεί μία διεθνής σύμβαση. Αυτό αφορά κυρίως τα κατώτερα πληρώματα. Έγιναν διάφορες προσπάθειες. Ακόμα και ο Μανώλης ο Κεφαλογιάννης κατάργησε μια υποχρέωση των εφοπλιστών, αλλά δεν ήρθε αποτέλεσμα. Στόχος είναι να φέρω και τις δύο πλευρές στο τραπέζι. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι πολύ μεγάλη. Λέω στους εφοπλιστές ότι πρέπει να βάλουν κι αυτοί λίγο πλάτη. Δε γίνεται συμφωνία χωρίς να χάσουν και οι δύο πλευρές. Άλλο το κόστος ζωής στις Φιλιππίνες και άλλο στην Ελλάδα, όπου ζει ο Έλληνας ναυτικός. Προτείνω να εφαρμοστεί το γερμανικό μοντέλο. Τι έκαναν οι Γερμανοί; Έβαλαν στην Εθνική Σύμβαση ένα 20% επιπλέον της Διεθνούς Σύμβασης. Κάπως πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να συγκλίνουν οι απόψεις των δύο πλευρών. Ξέρουν στην ΠΝΟ τις απόψεις μου για τα εργασιακά δικαιώματα, που είναι σαφείς. Μάλιστα έθεσα το θέμα και στην Επίτροπο την κ. Μπουλτς τονίζοντας ότι πρέπει να αναληφθεί διεθνής πρωτοβουλία, ίσως μέσω του ΙΜΟ για την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των Ναυτικών διεθνώς».

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Επίσης, ο ΥΝΑ δεν έδωσε  θετική απάντηση για το αίτημα κατάργησης  των μειωμένων συνθέσεων που θεσπίστηκαν με τον νόμο 4150/2013 και υλοποιήθηκαν με  υπουργικές αποφάσεις του τότε ΥΝΑ  Μ. Βαρβιτσιώτη.

Tags
Back to top button