Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Μείωση μισθών 300 εκατ. ευρώ σχεδιάζει η διοίκηση της Volkswagen

Η διοίκηση της Volkswagen θα κάνει περικοπές μισθών άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2030, σύμφωνα με σχόλια του μέλους του διοικητικού συμβουλίου ανθρώπινου δυναμικού της VW, Gunnar Kilian, στην τοπική εφημερίδα Braunschweiger Zeitung που δημοσιεύθηκε την Τετάρτη.

Πίσω από τη συμφωνία της Volkswagen με συνδικάτα για «οδυνηρές περικοπές»

Το διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen θα λάβει μεγαλύτερη περικοπή ανάλογα με τον μισθό τους από ό,τι η υπόλοιπη διοίκηση ή το εργατικό δυναμικό, είπε ο Killian στην εφημερίδα, αρνούμενος να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.

Η VW είπε ότι η συμφωνία θα επιτρέψει την εξοικονόμηση 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως μεσοπρόθεσμα, συμπεριλαμβανομένου 1,5 δισεκατομμυρίου σε κόστος εργασίας.

Τα συνδικάτα είχαν καλέσει κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, τα στελέχη της ηγεσίας να κάνουν περικοπές και στις δικές τους απολαβές, ρίχνοντας την ευθύνη για την κακή πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στις κακές στρατηγικές αποφάσεις της διοίκησης.

Η συμφωνία «Μέλλον της Volkswagen»

Η ιστορική συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, που ονομάστηκε «Zukunft Volkswagen» (Μέλλον της Volkswagen), προβλέπει την περικοπή 35.000 θέσεων εργασίας και τη διατήρηση σε λειτουργία των εργοστασίων της VW στη Γερμανία. Προβλέπει επίσης το «κλείδωμα» των υπολοίπων θέσεων εργασίας, αλλά και μείωση της παραγωγικής δυνατότητας στα εργοστάσια του κολοσσού σε γερμανικό έδαφος, ενώ ερμηνεύεται ως το σημαντικότερο βήμα για την εξασφάλιση της βιωσιμότητας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας της μάρκας.

Στα βασικά σημεία της συμφωνίας μεταξύ της VAG και των εκπροσώπων των εργατικών συνδικάτων, περιλαμβάνεται η δέσμευση για «κοινωνικά υπεύθυνη μείωση του εργατικού δυναμικού κατά περισσότερους από 35.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Volkswagen στη Γερμανία έως το 2030, μαζί με την εισαγωγή ενός νέου σχεδίου διασφάλισης θέσεων εργασίας».

Η συμφωνία, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του Ομίλου, «θα επιτρέψει βιώσιμη εξοικονόμηση κόστους άνω των 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως, εκ των οποίων πάνω από 4 δισεκατομμύρια ευρώ θα προέλθουν από τη μείωση του εργατικού κόστους, τα μέτρα αναδιάρθρωσης, την παραγωγική αναδιάταξη και τη βέλτιστη αξιοποίηση των εργοστασιακών εγκαταστάσεων». Η ετήσια μείωση του εργατικού κόστους ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ.

Οι εργαζόμενοι και ο όμιλος συμφώνησαν να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους στη Volkswagen Passenger Cars, με στόχο, ως κεντρική μάρκα του Ομίλου, να καταστεί ο τεχνολογικός ηγέτης στον τομέα των μαζικών κατασκευαστών αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2030. Επιπλέον, οι παραγωγικές δυνατότητες στα γερμανικά εργοστάσια της Volkswagen θα μειωθούν στρατηγικά κατά 734.000 μονάδες, διασφαλίζοντας πιο ανταγωνιστική παραγωγή.

 

 

 

 

Tags
Back to top button