Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

MiG-29: Η ιστορία πίσω από το σχεδιασμό των ρωσικών μαχητικών (βίντεο)

Mε αφορμή τη αγορά ρωσικών MiG από τη Σερβία, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Σέρβος Υπουργός Άμυνας ας δούμε σήμερα την ιστορία πίσω από το ισχυρό μαχητικό.

Η σειρά MiG -29, σχεδιάστηκε από τους Ρώσους αεροναυπηγούς Ιβάνοβιτς Μικογιάν και Μιχαήλ Γκιούρεβιτς απ΄ όπου, από τα αρχικά των ονομάτων τους, έλαβε και την ονομασία του MiG.

Αρχικά ξεκίνησε ως ελικοφόρο για ρίψη τορπιλών, στη συνέχεια όμως εξελίχθηκε σε αεριοωθούμενο με στροβιλοκινητήρα. Το πρώτο μοντέλο αυτού του τύπου φέρεται να κατασκευάστηκε το 1940. Ακολούθησαν νεότερα μοντέλα όπως αυτό του τύπου MiG-9 που έγινε γνωστό στη Δύση όταν Ρώσος πιλότος διέφυγε από τη χώρα του και προσγειώθηκε στη Σουηδία, λίγο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, κατά τη διάρκεια του λεγόμενου ψυχρού πολέμου.

Το δε μοντέλο MiG-11 φέρεται να ήταν ήδη σε χρήση το 1947. Στη δεκαετία του 1950 φέρεται να κατασκευάστηκε το MiG-15. Αεροπλάνα αυτού του τύπου παραχώρησαν οι Ρώσοι στους Κινέζους και στους Κορεάτες κομμουνιστές όπου και έλαβαν μέρος στο Πόλεμο της Κορέας.

Από τότε η σειρά εξελίχθηκε με νεότερα ακόμα μοντέλα όπως τα MiG-17, MiG-19, MiG-21, MiG-23, MiG-25, MiG-27, MiG-29, MiG-31, MiG-33 και MiG-35, πολλά εκ των οποίων φέρονται και σε διάφορες παραλλαγές, ενώ το τελευταίο χαρακτηρίζεται πολλαπλών χρήσεων.

Δείτε βίντεο με απόσπασμα από την ιστορία του μαχητικού:

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε βίντεο που  απεικονίζει ένα ρωσικό μαχητικό MiG-29 που φτάνει τη στρατόσφαιρα.

Θα δείτε, με την βοήθεια της πανοραμικής κάμερας, το μαχητικό να πετάει σε απίστευτες ταχύτητες στο δεύτερο στρώμα της ατμόσφαιρας της Γης, στην στρατόσφαιρα. Η στρατόσφαιρα αρχίζει από τα 10 χλμ. (6 μίλια) στα μέσα γεωγραφικά πλάτη, ενώ στους πόλους από τα 8 χλμ. (5 μίλια). Φτάνει ως τα 50 χλμ. (31 μίλια) ύψος, όπου και καταλήγει στη στρατόπαυση, θεωρητική ζώνη οριοθέτησης, ελάχιστου πάχους. Το επόμενο στρώμα, έξω από την στρατόπαυση είναι η μεσόσφαιρα. Η θερμοκρασία στη στρατόσφαιρα στην αρχή και μέχρι του μισού ύψους της (30-35 χλμ.) παραμένει σταθερή, στη συνέχεια όμως αυξάνει μέχρι τα 50 χλμ.

Η πτήση που μπορούμε να δούμε στις 360 μοίρες εντυπωσιακή.

onalert.gr

Tags
Back to top button