Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μέχρι και 20 λεπτά χρειάζονται οι μαθητές για να εστιάσουν σε ό,τι μελετούν, λόγω του κινητού, λέει ο Πιερρακάκης

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης, υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού προχώρησε σε ανάρτηση για τη χρήση του κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές.

Ο υπουργός αναφέρθηκε στη χρήση του κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές στη διάρκεια της σχολικής εκπαίδευσης και στην μελέτη της UNESCO, σύμφωνα με την οποία «η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως».

Στο παραπάνω αναφέρθηκε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Παρίσι και το συνέδριο της UNESCO για την ψηφιακή τεχνολογία και την τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση.

Ο κ. Πιερρακάκης τόνισε πως «αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων» για να καταδείξει την αναγκαιότητα και η χώρα μας να βαδίσει στα ίδια βήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Η ανάρτηση του κ. Πιερρακάκη έχει ως εξής:


«Η τεχνολογία είναι μέσο, όχι αυτοσκοπός. Πολλαπλές τεχνολογικές λύσεις υποστηρίζουν την εκπαίδευση αλλά είναι απαραίτητο αυτό να γίνεται με σχέδιο, μέτρο και σύνεση. Η χρήση κινητού τηλεφώνου στο σχολείο αποσπά την προσοχή των μαθητών και, σύμφωνα με μελέτη της UNESCO, μπορεί να χρειαστούν έως και 20 λεπτά για να εστιάσουν ξανά σε εκείνο που μελετούσαν προηγουμένως. Αποφεύγοντας τη χρήση κινητών στο σχολείο στο Βέλγιο, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, βελτιώθηκε η απόδοση των μαθητών και ιδίως όσων δεν βρίσκονταν στην κορυφή των επιδόσεων.

Η χρήση της τεχνολογίας και ειδικά της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση είναι το θέμα για το οποίο συζητάμε στο πλαίσιο της Digital Learning Week 2024 που διοργανώνει η UNESCO στο Παρίσι, αναζητώντας τις βέλτιστες προσεγγίσεις με επίκεντρο μαθητές και εκπαιδευτικούς».

 

Tags
Back to top button