
Όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν είδαν τον κατάλογο με τις τιμές πριν. Άλλοι απαντούν ότι στον κατάλογο δεν αναγράφονται καθόλου τιμές, κάποιοι ότι είναι παραπλανητικές ή ασαφείς, ενώ άλλοι σημειώνουν ότι κάποια πιάτα, όπως τα καλαμαράκια, χρεώνονται με το κιλό, κάνοντας αδύνατη την πρόβλεψη του τελικού ποσού για τους ανυποψίαστους πελάτες.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο ίδιο γνωστό κατάστημα εστίασης της Μυκόνου, το οποίο είχε γίνει πρωτοσέλιδο σε διεθνή μέσα για παρόμοιες πρακτικές, προκαλώντας αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα του νησιού και του ελληνικού τουρισμού ευρύτερα.
Σύμφωνα με καταγγελίες, τουρίστες που επισκέφθηκαν το μαγαζί βρέθηκαν αντιμέτωποι με λογαριασμό 285 ευρώ για μια μερίδα θαλασσινά, χωρίς να έχουν πλήρη εικόνα του κόστους πριν παραγγείλουν.
Το συμβάν έχει προκαλέσει νέο γύρο αντιδράσεων στα social media, με δεκάδες χρήστες να μιλούν για «παγίδα» και να ζητούν αυστηρότερους ελέγχους στις τουριστικές περιοχές, ώστε να προστατευτεί η αξιοπιστία της χώρας και η εμπειρία των επισκεπτών.