Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Ξεκίνησε η κατασκευή του μεγαλύτερου υποθαλάσσιου τούνελ - Που βρίσκεται (βίντεο)

Το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ του κόσμου αναμένεται να είναι το Fehmarnbelt Fixed Link, όπως έχει ονομαστεί, με τις εργασίες να έχουν ξεκινήσει, σύμφωνα με το 

Δείτε βίντεο του 

 

Πρόκειται να είναι διαθέσιμο στο ευρύ κοινό το 2029, ενώ θα απλώνεται στα 18 χιλιόμετρα, συνδέοντας Γερμανία και Δανία. Η ουσία του αφορά στη μείωση του χρόνου ταξιδιού ανάμεσα σε αυτές τις δύο χώρες, αλλά και στην άμεση σύνδεσή τους.

Εν αντιθέσει με τη Σήραγγα της Μάγχης που συνδέει Αγγλία και Γαλλία (50 χιλιόμετρα μήκος), η σήραγγα Fehmarnbelt θα διαθέτει και δρόμο και ράγες.

Θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα πρότζεκτ σε όλη την Ευρώπη, με την ιδιαιτερότητα ότι κάθε τμήμα του κατασκευάζεται σε μία ειδική εγκατάσταση, στο Roedbyhavn του Λόλαντ της Δανίας. Επίσης, το βαθύτερό του σημείο θα φτάνει τα 40 μέτρα κάτω από τη θάλασσα.

Νέο τούνελ της Χεζμπολάχ: Η στιγμή που οι IDF συλλαμβάνουν μαχητή της Οργάνωσης στο υπόγειο καταφύγιο (Βίντεο)

Σύμφωνα με το CNN, η νέα σήραγγα δε θα γλιτώνει απλώς χρόνο στους ταξιδιώτες, αλλά θα έχει και περιβαλλοντικά οφέλη.

Κάτι στο οποίο διαφωνούν ορισμένα περιβαλλοντικά γκρουπ, όπως και ακτοπλοϊκές εταιρείες και τοπικοί δήμοι. Οι δύο τελευταίοι, φυσικά έχουν διαφορετικά συμφέροντα. Σε κάθε περίπτωση, γερμανικό ομοσπονδιακό δικαστήριο απέρριψε τα παράπονα και το πρότζεκτ θα συνεχιστεί κανονικά.

Για να αποδείξουμε με αριθμούς τα οφέλη της επερχόμενης μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σήραγγας του κόσμου, ο πιο γρήγορος τρόπος για να πας από τη μία χώρα στην άλλη είναι μέσω ταχύπλοου που χρειάζεται 45 λεπτά.

Η σήραγγα Fehmarnbelt, όμως, αναμένεται να μειώσει τον χρόνο του αντίστοιχου ταξιδιού με τρένο, ενώ στην περίπτωση που ταξιδεύεις με αυτοκίνητο, θα κάνεις 10 λεπτά λιγότερο.

Για παράδειγμα, εάν θες με το τρένο να πας από το Αμβούργο στην Κοπεγχάγη θα χρειάζεσαι μόλις 2 ώρες και 30 λεπτά, τη στιγμή που τώρα χρειάζεσαι 2 ώρες παραπάνω από αυτόν τον χρόνο.

 

Tags
Back to top button