Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Αστεία

Ξεκαρδιστικές απαντήσεις σε διαγώνισμα ιστορίας

Διαβάστε τις ξεκαρδιστικές απαντήσεις που έδωσε ένας μαθητής σε γραπτό διαγώνισμα Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου. Προφανώς ο μαθητής ήταν αδιάβαστος, δεν θέλησε όμως να δώσει «λευκή κόλλα» και έτσι επιστράτευσε όλη του τη δημιουργικότητα και φαντασία, προκειμένου να αντεπεξέλθει με αξιοπρέπεια στην εξέταση.


Οι απαντήσεις του κυμαίνονται μεταξύ άγνοιας και περιπαικτικής διάθεσης, δοκιμάζοντας παράλληλα και τις αντοχές του καθηγητή του την ώρα της διόρθωσης του γραπτού.

Το gnomip δημοσίευσε αποκλειστικά τις ερωτήσεις του καθηγητή και τις απαντήσεις του μαθητή. Διαβάστε το απίστευτο γραπτό:

– Ερώτηση 1: Πώς αναμόρφωσε η Βαυαροκρατία το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα (πρωτοβάθμια-δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση);

Απάντηση: «Η Βαυαροκρατία αναμόρφωσε το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα με ακριβώς τρεις εξαιρετικά όμορφους και συγκεκριμένους τρόπους που εμένα ιδιαίτερα με άγγιξαν στην ψυχούλα μου. Ήταν η πρωτοβάθμια, η δευτεροβάθμια και φυσικά φυσικά η τριτοβάθμια εκπαίδευση».


– Ερώτηση 2: Ποια απόφαση πήρε η Αντιβασιλεία για την Εκκλησία της Ελλάδος και γιατί;

Απάντηση: «Η Αντιβασιλεία αποφάσισε για την Εκκλησία της Ελλάδος (σ.σ. διαγεγραμμένη η εξής πρόταση: να ζωγραφίσουνε στο ταβάνι και στους τοίχους) να πηγαίνουνε καλοντυμένοι, γιατί θα ήταν πιο ωραίο και δηλώνει έναν σεβασμό που θα έπρεπε να έχεις στην εκκλησία».

-Ερώτηση 3: α) Από το 1835 που ενηλικιώθηκε ο Όθωνας μέχρι το 1843 το πολίτευμα της Ελλάδας ήταν απόλυτη μοναρχία. Τι σημαίνει αυτό;

β) Να εξηγήσεις ποιο γεγονός έδωσε τέλος στην περίοδο της απόλυτης μοναρχίας του Όθωνα (τι έγινε, πότε, πού, με ποιους πρωτεργάτες κ.τ.λ.)

Απάντηση: α) «Με την φράση απόλυτη μοναρχία εννοεί πως εκείνο το συγκεκριμένο διάστημα κανένας δεν έκανε απολύτως τίποτες, δηλαδή με άλλα λόγια δεν πολέμησαν άλλο».

β) «Εκείνο το απόγευμα συνέβη ένα γεγονός που θέλουν να το ξεχάσουν και τώρα οι τίμιοι Έλληνες. Πότε και πού δυστυχώς δεν μπορώ να σας αποκαλύψω για το καλό της υγείας σας, αλλά μπορώ να σας πω με ποιους πρωτεργάτες δείπνησαν εκείνο το ωραίο και γεμάτο αστέρια βράδυ. Ήτανε ο Η και φυσικά να μην ξεχάσουμε τον Α».

Tags
Back to top button