Νέο επεισόδιο ήρθε να προστεθεί στην κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ της HSW και την Blue Star Ferries...
Η κόντρα ξεκίνησε από την άνοιξη μεταξύ των δύο εταιρειών όταν η HSW δρομολόγησε για πρώτη φορά συμβατικό πλοίο στη Θήρα, το «Nήσος Σάμος» μπαίνοντας «σφήνα» στην Blue Star
Πιο συγκεκριμένα, η θυγατρική του Ομίλου Attica δρομολόγησε την περασμένη Παρασκευή το οχηματαγωγό πλοίο/ Ro-Ro, «Med Star» στις γραμμές των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων. Το ναύλωσε για έναν χρόνο από την εταιρεία MedFerry Shipping συμφερόντων του Χαράλαμπου Σημαντώνη, προέδρου της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων.
Όπως ήταν αναμενόμενο αντέδρασε η HSW, η οποία δρομολόγησε φέτος το Νήσος Σαντορίνη στη Κυκλάδες το πρώτο συμβατικό που έβαλε η εταιρεία το οποίο παίρνει και φορτηγά πλοία. Η διοίκηση της Hellenic τόνισε ότι δεν υπάρχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες τέτοιες που να δικαιολογούν τη δρομολόγηση και άλλου πλοίου το καλοκαίρι. Είναι εμφανές ότι η HSW θεωρεί πως το οχηματαγωγό της Blue Star θα της πάρει φορτηγά οχήματα. Το «Med Star» μπορεί να μεταφέρει 120 φορτηγά.
Η εξέλιξη αυτή ήρθε να προστεθεί στην κόντρα που έχει ξεκινήσει από την άνοιξη μεταξύ των δύο εταιρειών όταν η HSW δρομολόγησε για πρώτη φορά συμβατικό πλοίο στη Θήρα, το «Nήσος Σάμος» μπαίνοντας «σφήνα» στην Blue Star η οποία από την πλευρά της απάντησε με τη δρομολόγηση του «Blue Star 2»στη Σάμο, που είναι τα «θαλάσσια χωράφια» της Hellenic.