Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Κ.Καραμανλής: Ξεκινά ο οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου αρχές του νέου έτους

Στην τελική έγκριση της κατασκευής του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αναφέρθηκε σήμερα, Παρασκευή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό. 

Ο υπουργός προανήγγειλε ότι «το έργο ξεκινάει στις αρχές του χρόνου και θα είναι έτοιμο τέλος του 2023, αρχές του 2024» ενώ επισήμανε ότι ο δρόμος θα ήταν έτοιμος το 2019, αν ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν είχε ακυρώσει τον προηγούμενο διαγωνισμό.

Όπως είπε ο Κ. Καραμανλής, ο ΣΥΡΙΖΑ το πρώτο πράγμα που έκανε το 2015 ήταν να ακυρώσει το διαγωνισμό, που είχε ξεκινήσει η κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, και να σπάσει το έργο σε κομμάτια και προσέθεσε: «Αυτό το έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ για να ευνοήσει συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα, τον Χ. Καλογρίτσα, ο οποίος μετά από αυτό συμμετείχε στον τραγελαφικό διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες».

Εξήγησε ότι η εμπειρία έδειχνε πως ο δρόμος «δεν θα γινόταν ποτέ εάν παρέμενε «σπασμένος» σε οκτώ κομμάτια», για αυτό και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας μπήκε σε διαπραγμάτευση «ώστε ο δρόμος να επιστρέψει στον παραχωρησιούχο προκειμένου να γίνει και φθηνά και γρήγορα» και επισήμανε ότι η έγκριση της Κομισιόν ήρθε μετά από μία δύσκολη διαπραγμάτευση, με την καθοριστική παρέμβαση και του πρωθυπουργού.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς, επισημαίνοντας ότι η αύξηση του στόλου των λεωφορείων στην Αθήνα έφτασε το 55% και ότι καθημερινά γίνονται σημειακές παρεμβάσεις και εντείνονται οι έλεγχοι στις γραμμές με την περισσότερη κίνηση, ώστε να γίνει η καθημερινότητα των πολιτών πιο εύκολη.

Με αφορμή την αντιπαράθεση για τη μελέτη Σ. Τσιόδρα - Θ.Λύτρα, ο Κ. Καραμανλής έκανε λόγο για «αμετροέπεια του ΣΥΡΙΖΑ, που έχει επενδύσει σε μία τοξική αντιπολίτευση» και προσέθεσε ότι «πολλά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, με την κάλυψη του Αλέξη Τσίπρα, εκμεταλλεύονται με τρόπο χυδαίο την αγωνία και το φόβο για την πανδημία - Νομίζω ότι ο Α. Τσίπρας έχει ζαλιστεί λίγο από την εκλογή του Ν. Ανδρουλάκη», σχολίασε και διερωτήθηκε γιατί ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν ζητά εκλογές, αφού υποστηρίζει ότι ο πρωθυπουργός θα έπρεπε να παραιτηθεί.

Επίσης εκτίμησε ότι ο Α. Τσίπρας «σύρθηκε στην απόφαση της διαγραφής Κουρουμπλή». «Και το λέω αυτό γιατί υπάρχουν άλλοι βουλευτές και στελέχη και πρώην υπουργοί που έχουν πει τα ίδια και χειρότερα» είπε προσθέτοντας ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει διαγράψει τον Π. Πολάκη, «παρότι έχει κάνει δηλώσεις, που ξεπερνάνε κάθε όριο πολιτικής αντιπαράθεσης»

Tags
Back to top button