Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Καίει» η επισκευή αυτοκινήτου στην Ευρώπη: 718 ευρώ το μέσο κόστος – Αύξηση 20% σε δύο χρόνια

Το μέσο κόστος επισκευής ενός αυτοκινήτου ανέρχεται σε 718 ευρώ, σύμφωνα με την ετήσια ανάλυση των αποζημιώσεων της CarGarantie. Είναι η πρώτη φορά που η μέση τιμή στην Ευρώπη ξεπέρασε τα 700 ευρώ, όταν το 2022 η μέση τιμή επισκευής ήταν 600 ευρώ.

Ο κινητήρας ευθύνεται για τις πιο ακριβές ζημιές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αντιπροσωπεύει το 26% του κόστους (25,9% το προηγούμενο έτος). Το σύστημα καυσίμου, συμπεριλαμβανομένου του υπερσυμπιεστή ευθύνεται για το17,7% (από 17,6%), ενώ ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα (12,9% από 13,4%).

Στα καινούργια αυτοκίνητα οι βλάβες είναι σε μεγάλο βαθμό παρόμοιες, με τον κινητήρα να ευθύνεται για το 18,4% του κόστους επισκευής (από 20,4% πέρυσι). Ακολούθησε το ηλεκτρικό σύστημα με 17,8% (από 14,7%) και το σύστημα καυσίμου (15,5%).

Στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το ηλεκτρικό σύστημα παραμένει το πιο ευάλωτο εξάρτημα, υπεύθυνο για το 21,5% των βλαβών (πέρυσι ήταν 22,1%). Ακολούθησε το σύστημα καυσίμου με 18,2% και ο κινητήρας με 13,5%.

Στα καινούργια αυτοκίνητα, η βλάβη των ηλεκτρικών συστημάτων αυξήθηκε στο 26,1%, όταν το 2022 αφορούσε το 20,2%.

Πέρυσι, το 27,6% των ζημιών σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σημειώθηκε στα πρώτα 5.000 χιλιόμετρα, ενώ το 21% των ζημιών σημειώθηκε μετά τα 25.000 χιλιόμετρα. Όσον αφορά τον χρόνο, το μεγαλύτερο μέρος (25,8%) των ζημιών σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σημειώθηκε μόνο μετά από περισσότερες από 360 ημέρες.

Tags
Back to top button