Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΚΚΛΗΣΙΑ

«Ιερά οργή» για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων: Ξεκάθαρα αντίθετοι οι Μητροπολίτες

Ξεκάθαρη θέση κατά των γάμων των ομόφυλων ζευγαριών και των τεκνοθεσιών έχουν πάρει οι Μητροπολίτες.

Την ώρα που φουντώνει η συζήτηση για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία, όλο και περισσότεροι Μητροπολίτες εκφράζουν δημόσια την αντίθεσή τους.

Πειραιώς Σεραφείμ: Η ομοφυλοφιλία δεν αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα

Σε υψηλούς τόνους ο Μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ, με μια πολύ σκληρή ανακοίνωση, προειδοποιεί τους πολιτικούς που θα ψηφίσουν το νομοσχέδιο ότι θα αποκοπούν από το σώμα της εκκλησίας.

Παράλληλα δηλώνει ότι τα τεκνοθετημένα παιδιά από ομόφυλα ζευγάρια δεν πρέπει να βαπτίζονται.

Συγκεκριμένα αναφέρει πως «η ποιμαντική της Εκκλησίας, στοιχούσα στην αποκάλυψη δια της Ενανθρωπήσεως του Θεού Λόγου, στο κήρυγμα των Αποστόλων και των Θεοφόρων Πατέρων και στο Κανονικό πλαίσιο δύο χιλιάδων χρόνων, χρεωστεί να διακηρύξει ότι: όλοι όσοι συνεργούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο στην δαιμονική καταδολίευση της ανθρώπινης προσωπικότητος, θεσμοθετούντες ως δήθεν κανονικότητα την παρέκκλιση της ομοφυλοφιλίας, αποκόπτονται εκουσίως από το Σώμα της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και επισύρουν επί των κεφαλών τους τάς ἀράς τῶν Θεοφόρων Πατέρων καί του αιωνίου Νόμου του Παναγίου Θεού, επεκτείνονται οι πνευματικές συνέπειες της τελέσεως πολιτικού γάμου των ετεροφυλοφίλων ζευγαριών και στα λεγόμενα ομοφυλόφιλα ζευγάρια και κατά ταύτα στερούνται των ευλογιών της Αγιωτάτης ημών Εκκλησίας, δεν δύνανται να μετάσχουν των μυστηρίων Της και στερούνται Εκκλησιαστικής κηδεύσεως και τα τυχόν τεκνοθετηθέντα από ομοφυλόφιλα ζευγάρια τέκνα δεν θα πρέπει να βαπτίζονται εις τη νηπιακή ηλικία, αλλά μόνον όταν ενηλικιωθούν και ενσυνείδητα επιθυμούν να γίνουν μέλη της Εκκλησίας, διότι άλλως καταστρατηγείται ο νηπιοβαπτισμός, ο οποίος προβλέπει την υπό των γονέων του βαπτιζομένου και του αναδόχου μόρφωσιν εἰς Χριστόν, γεγονός που δεν μπορεί να συμβεί σε μία τέτοια άθεσμη χριστιανικώς κατάσταση».

Παράλληλα θέτει τα ερωτήματα:


«α) η ομοφυλοφιλία αποτελεί ανθρώπινο δικαίωμα;
β) συνάδει με την μορφολογία, οντολογία και φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος;»

Και απαντά: «Η απάντησις στα ερωτήματα αυτά δεν χρειάζεται να επιστρατεύσει υπέρλογα επιχειρήματα ͘ δίδεται από την φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος, πού καταδεικνύει ότι η ομοφυλοφιλία εφ’ όσον δεν υποστηρίζεται από μέλη του ανθρωπίνου σώματος, των οποίων γίνεται τραγική παράχρησις, αποτελεί παρέκκλιση του αληθινού ανθρωπίνου δικαιώματος που είναι η κατά φύσιν σεξουαλικότητα, η οποία προβλέπεται και υποστηρίζεται από τη φυσιολογία του ανθρωπίνου οργανισμού. Επομένως, δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα η παρέκκλισις της ομοφυλοφιλίας, όπως δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα οι κακουργηματικές παρέκκλισεις της παιδοφιλίας, της κτηνοβασίας, της νεκροφιλίας και όλων αυτών των τραγικών καταστάσεων, που όμως υφίστανται δυστυχώς στην κοινωνία μας, χωρίς ευτυχώς να θεσμοθετούνται».

Δράμας Δωρόθεος : Θα αποδειχθεί ότι βλάπτεται το παιδί εάν έχουμε δύο μπαμπάδες και δύο μαμάδες

Για τις επιπτώσεις των διαζυγίων που υπάρχουν στα παιδιά αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο Μητροπολίτης Δράμας, Δωρόθεος, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Χριστιανική Εστία Δράμας. «Έχουν γίνει μελέτες και ξέρουμε ότι το διαζύγιο το παιδί το βλάπτει», είπε ενώ πρόσθεσε ότι το ίδιο θα αποδειχθεί από έρευνες και αν «έχουμε δύο μπαμπάδες και δύο μαμάδες», όπως επιχειρείται να γίνει με το νομοσχέδιο το οποίο ετοιμάζεται να φέρει στη Βουλή η κυβέρνηση. «Είμαι βέβαιος ότι με έρευνες θα αποδειχθεί ότι βλάπτεται το παιδί. Και εμείς αυτό δεν το λαμβάνουμε υπόψη εν ονόματι των δικαιωμάτων», πρόσθεσε.

Μεσσηνίας Χρυσόστομος: Καμία άλλη σχέση πλην του παραδοσιακού γάμου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή

Ο μόνος γάμος που αναγνωρίζει η Εκκλησία είναι ο παραδοσιακός ξεκαθάρισε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, Χρυσόστομος, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Όπως σημείωσε η Εκκλησία είναι αντίθετη με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο γάμου, έχοντας ήδη απορρίψει και τον πολιτικό, ενώ αναφορικά με την πρόθεση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ να θέσει θέμα διαχωρισμού Κράτους και Εκκλησίας, απάντησε ότι ο κ. Κασσελάκης γνωρίζει το ζήτημα, καθώς η συμφωνία του 2018, με την τότε Κυβέρνηση Τσίπρα, έχει ακυρωθεί από την Ιεραρχία.

«Η Εκκλησία έχει ήδη εκπεφρασμένη άποψη για τη μορφή του πολιτικού γάμου. Δεν τον έχει κάνει αποδεκτό, δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτός, καμία άλλη μορφή πολιτικού γάμου. Κυρίως δε, ο γάμος που αφορά τις σχέσεις ομοφυλοφίλων και κυρίως επιμένει ότι αυτός ο γάμος δεν μπορεί να διεκδικήσει δικαιώματα υιοθεσίας και τεκνοθεσίας», είπε αρχικά.

«Το πρόβλημα είναι ότι προβάλλεται ένα νέο πρότυπο κοινωνίας και οικογένειας», συνέχισε και πρόσθεσε ότι «εδώ καταβάλλεται μια προσπάθεια νομικής θεσμοθέτησης, νομιμοποίησης ενός τέτοιου μοντέλου, για το οποίο ακόμα δεν μπορούμε να ξέρουμε ποιες θα είναι οι συνέπειες του στο βάθος της κοινωνίας».

«Κάθε μέρα βλέπουμε ανθρώπους που παίρνουν ναρκωτικά. Κάθε μέρα βλέπουμε γύρο μας ανθρώπους που ασκούν βία, κάθε μέρα βλέπουμε ανθρώπους γύρο μας που είναι μεθυσμένοι, αυτό πρέπει να το κάνουμε μοντέλο κοινωνίας και ζωής;», αναρωτήθηκε ο Σεβασμιώτατος στις επίμονες παρεμβάσεις των δημοσιογράφων ότι τα ομόφυλα ζευγάρια είναι ένα υπαρκτό θέμα στην κοινωνία.

«Εμείς δεν είμαστε αντίθετοι σε αυτούς που επιλέγουν να ζήσουν έναν τέτοιο τρόπο ζωής ή και να ζήσουν όπως αυτοί νομίζουν. Αλλά για την Εκκλησία αυτό δεν μπορεί να είναι αποδεκτό», είπε.

Για το αν μπορούν να βαπτίσουν ομοφυλόφιλα ζευγάρια παιδιά τα οποία θα έχουν υιοθετήσει, ο Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος απάντησε: «Κανένας δεν μπορεί να αποκλειστεί από το μυστήριο του Βαπτίσματος. Όταν βαπτίζουμε παιδιά νόθα τα οποία τα βρίσκουμε πολλές φορές στις πόρτες της Εκκλησίας, μπροστά στις εικόνες, δεν μπορούμε να μην βαπτίσουμε τα παιδιά αυτά. Το πρόβλημα για την Εκκλησία δεν είναι να εκδικηθεί αυτούς που επιλέγουν αυτή τη μορφή γάμου, το θέμα για την Εκκλησία είναι ότι δεν μπορεί να αποδεχθεί μια τέτοια μορφή σχέσεως γαμικής έξω από τον παραδοσιακό γάμο».

«Συμφιλίωση» στη ΝΔ μετά τη διήμερη ζύμωση για τον γάμο ομοφύλων - Πάνω από 100 βουλευτές προς υπερψήφιση

Λαρίσης και Τυρνάβου Ιερώνυμος: «Αν κάποιος ζητήσει γάμο με δέντρο, θα το πούμε και αυτό γάμο;»

Ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου, Ιερώνυμος, τοποθετήθηκε για το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια λέγοντας πως είναι κάτι που έχει οριοθετηθεί από την Εκκλησία και πως η αναγνώρισή του είναι «κερκόπορτα για να πάμε στην τεκνοθεσία».

Ο Μητροπολίτης ανέφερε χαρακτηριστικά για το επίμαχο ζήτημα:

«Η άποψή μου είναι αυτό που διδασκόμαστε από τους Αγίους Πατέρες μας. Ο γάμος έχει οριοθετηθεί και από το ρωμαϊκό δίκαιο. Γάμος εστί ένωσις ανδρός και γυναικός. Από αυτόν τον ορισμό η Εκκλησία δεν μπορεί να φύγει. Η Εκκλησία αντιμετωπίζει τον γάμο ως μυστήριο ενώ το κράτος ως απλή σύμβαση. Αυτή η διαφορετική προσέγγιση του γάμου δημιουργεί και την διαφορά στην οπτική. Για αυτό δεν αναγνωρίζουμε και τον πολιτικό γάμο στα ετερόφυλα ζευγάρια».

«Υπάρχει η δυνατότητα του συμφώνου συμβίωσης σε κρατικό λειτουργό. Η διεκδίκηση του γάμου οφείλεται στο ότι ο χαρακτηρισμός μίας σχέσης ως γάμου συνεπάγεται την απόκτηση τέκνων. Είναι μία κερκόπορτα για να πάμε στην τεκνοθεσία».

Mάλιστα, ο Μητροπολίτης τόνισε:

«Αν αύριο ζητήσει κάποιος να συνάψει γάμο με ένα δέντρο, με ένα βράχο, με το κατοικίδιό του, θα το πούμε και αυτό γάμο; Πού θα σταματήσουμε το ξεχείλισμα του όρου "γάμος";»

 

Tags
Back to top button