Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ιδού η αμερικάνικη φρεγάτα που θα ναυπηγήσει η Ελλάδα (εικόνες)

Η υπόθεση προμήθειας φρεγατών Belharra όχι μόνο δεν πρόκειται να θεωρείται δεδομένη, αλλά οι ΗΠΑ έκαναν ρελάνς με μία εξαιρετικά δελεαστική πρόταση.

Η ρελάνς των Αμερικανών με φρεγάτες MMSC

Και πώς να μην είναι δελεαστική όταν, σύμφωνα με πληροφορίες, με το ποσό των 3,4 δις. που θα στοίχιζαν οι 2 γαλλικές φρεγάτες, έρχονται οι Αμερικανοί και κάνουν πρόταση για 4, εκ των οποίων οι 3 θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα, σύμφωνα με το

Χθες υπήρξε παρουσίαση από την κατασκευάστρια εταιρεία σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο σχετικά με την πρόταση του πλοίου αλλά και τις δυνατότητες μέσω τηλεδιάσκεψης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Παρότι υπάρχουν πολλά τα οποία δεν μπορούν να θεωρηθούν δεδομένα, αφού το Πολεμικό Ναυτικό θα αποφασίσει για την τελική διαμόρφωση των πλοίων, υπήρξαν κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για το «σκαρί» και τις δυνατότητές του.

Σε αντίθεση με την γαλλική πρόταση που ανέπτυσσε ταχύτητες 27 κόμβων, η MMSC μπορεί να πλεύσει με 30 κόμβους ενώ με ταχύτητα ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων, δηλαδή 10 κόμβων, έχει εμβέλεια 5.000 ναυτικών μιλίων! Με εκτόπισμα 4.200 τόνους κι ελάχιστο πλήρωμα τα 50 άτομα (μέγιστο τα 90), θα αποτελεί την μεγαλύτερη φρεγάτα του ΠΝ, με πλήρωμα το… μισό απ’ ότι χρειάζεται μία φρεγάτα κλάσης S που διαθέτουμε.

Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο χρόνος ναυπήγησης του πλοίου. Με δεδομένες τις εγκαταστάσεις στο Ουσκόνσκιν των Ηνωμένων Πολιτειών, υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου 23 μήνες για την ναυπήγηση κάθε πλοίου. Βεβαίως, σε ότι αφορά τα ελληνικά ναυπηγεία, ο χρόνος δεν μπορεί να είναι ο ίδιος από την πρώτη φρεγάτα, ωστόσο αυτό που τονίστηκε ήταν ότι η ίδια η εταιρεία θα εποπτεύει τους χρόνους, σε συνεργασία με το US Nany, που σημαίνει ότι οι πολυετείς καθυστερήσεις των ελληνικών ναυπηγήσεων σε αυτή την περίπτωση δεν θα επαναληφθούν.

Όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος του project MMSC, Joe DePietro, σύντομα κλιμάκιο αμερικανών θα έρθει στην Ελλάδα προκειμένου να δει από κοντά τα ελληνικά ναυπηγεία, όπου θα λάβει σάρκα και οστά το μεγαλύτερο πρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού της τελευταίας 20ετίας.​

Tags
Back to top button