Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Handelsblatt: «Οι δανειστές θέλουν να έλεγξουν και πάλι την Ελλάδα» (upd)

Η πορεία της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές για το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης αλλά και η ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σχολιάζεται εκτενώς από τα γερμανικά ΜΜΕ.

Η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt αναφέρεται στην τρέχουσα αξιολόγηση σημειώνοντας μεταξύ άλλων στον τίτλο της ότι «Οι δανειστές θέλουν να ελέγξουν και πάλι την Ελλάδα». Το άρθρο δημοσιεύεται στην online εκδοχή της εφημερίδας.

«Τις επόμενες μέρες οι δανειστές της Ελλάδας θα βάλουν το ελληνικό πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων κάτω από το μικροσκόπιο. Μόνο κατόπιν μίας επιτυχημένης αξιολόγησης θα υπάρξουν νέα δισεκατομμύρια στήριξης. Αυτή είναι και η προϋπόθεση για μια ενδεχόμενη ελάφρυνση χρέους, για την οποία πιέζει εδώ και καιρό η Αθήνα» αναφέρει χαρακτηριστικά η εφημερίδα.

Η είδηση της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σχολιάζεται εκτενώς από τα γερμανικά ΜΜΕ. Το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι n-tv γράφει στην ιστοσελίδα του: «Κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης θέλει να αναλάβει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ομάδα επενδυτών γερμανικής διοίκησης επιδιώκει να αναλάβει το δεύτερο σημαντικότερο λιμάνι της Ελλάδας. Το επενδυτικό σχήμα κατέθεσε την καλύτερη προσφορά για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ανακοίνωσε το ελληνικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων».

Σε παρόμοιο ύφος και το δημοσίευμα της εφημερίδας Zeit, επίσης στην ιστοσελίδα της. Υπό τον τίτλο «Σε κονσόρτσιουμ γερμανικής διοίκησης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης» ο δημοσιογράφος αναφέρει:

«Οι επενδυτές θέλουν να πληρώσουν 232 εκατομμύρια ευρώ για το δεύτερο μεγαλύτερο ελληνικό λιμάνι. Η Ελλάδα θέλει να παραχωρήσει το δικαίωμα εκμετάλλευσης σε ομάδα στην οποία συμμετέχουν και Γερμανοί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. (…) Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θεωρείται στρατηγικά σημαντικό για ολόκληρη τη βαλκανική χερσόνησο. Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, εκείνο του Πειραιά έχει παραχωρηθεί ήδη στο μεγαλύτερο μέρος του στη κινεζική εταιρεία Cosco. Η γερμανική Fraport ανέλαβε επισήμως τη διαχείριση 14 ελληνικών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και αυτό της Θεσσαλονίκης. Η παραχώρηση των αδειών εκμετάλλευσης για περισσότερα από 40 χρόνια θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις στην υπερχρεωμένη Ελλάδα.

Tags
Back to top button