Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Η Volvo αποχωρεί από την Ελλάδα μετά τα δεδομένα του κορωνοϊού και της καραντίνας

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ηγεσία της Volvo Europe είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλο Ελληνικό επιχειρηματικό όμιλο, έχοντας σχεδόν συμφωνήσει να αναλάβει την αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό ουσιαστικά θα σημάνει και την επιχειρηματική αποχώρηση της «μαμάς» εταιρείας από την Ελλάδα, αφού η «Volvo Car Ελλάς» είναι θυγατρική της Volvo.

Η απόφαση αποχώρησης έχει παρθεί από τους ΚινεζοΣουηδούς εδώ και δύο χρόνια, αλλά η υλοποίησή της καθυστέρησε κυρίως λόγω της πολιτική αλλαγής στην Ελλάδα και των δεδομένων ανάπτυξης, που έδειχνε η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Η Πανδημία του covid-19 και η τεράστια οικονομική κρίση που επήλθε, έχει κλονίσει οικονομικά την Volvo, περισσότερο από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτό γιατί ουσιαστικά η διάρκειά της έχει ξεκινήσει από το Νοέμβριο του 2019 όταν η Κίνα ήταν στο επίκεντρο του ξεκινήματος της κρίσης.

Η ιδιοκτήτρια της Volvo, Κινέζική «Geely Automobile Holdings Ltd» αναγκάστηκε να σταματήσει για αρκετό διάστημα την παραγωγή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, μεταξύ των οποίων και Volvo. Ομοίως συνέβη και την περίοδο που ο κορωνοϊός χτύπησε την Ευρώπη, με τις αντίστοιχες μονάδες παραγωγής.   

Παράλληλα ήρθε -πριν λίγες ημέρες- και μία μεγάλη ανάκληση αυτοκινήτων Volvo (η μεγαλύτερη στην ιστορία της εταιρείας) με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, για πρόβλημα στις εμπρόσθιες ζώνες ασφαλείας 2,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων. Σημειώστε πως εκτός του τεράστιου κόστους της ανάκλησης, η εταιρεία δέχεται και ένα γερό ηθικό πλήγμα, αφού από τις αρχές της δεκαετίας έχει ως σημαία της την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών των αυτοκινήτων της. Μία ανάκληση λοιπόν σε ζώνες ασφαλείας λόγω προβληματικής λειτουργίας, είναι θέμα για την Volvo…

Αποτέλεσμα όλων αυτών των παραπάνω είναι το γκρουπ της Volvo να ανακοινώσει δραστικές περικοπές, μεταξύ των οποίων και την απόλυση άνω των 4.100 εργαζομένων της.

Όλα τα παραπάνω οδηγούν την Volvo να επαναξιολογήσει τις επενδύσεις της -ιδιαίτερα σε μικρές αγορές όπως της χώρας μας- και εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον να δώσει την αντιπροσώπευση της μάρκας και φυσικά να γλιτώσει όλο αυτό το μεγάλο κόστος.

Tags
Back to top button