Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Η Μητρόπολη Πειραιώς με αφορμή άρθρο του ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ κατακεραυνώνει τον Βαρθολομαίο για όσα είπε στο Ριάντ

Για ακόμη μια φορά ένα άρθρο της ιστοσελίδας μας κατέστη αφορμή για ένα εκτενές σχόλιο εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών της Μητροπόλεως Πειραιώς. 

Αυτήν την φορά την ευκαιρία για να στηλιτεύσει πράγματα και καταστάσεις έδωσε

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

 

ΤΑ ΘΛΙΒΕΡΑ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΑ ΜΙΑΣ ΑΚΟΜΗ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ

 

    Οι Διαχριστιανικές και Διαθρησκειακές Συναντήσεις και Συνέδρια με τους αιρετικούς και τους αλλοθρήσκους είναι το δυναμικό άρμα, το ισχυρό «χαρτί» του Οικουμενισμού. Και άλλες φορές στο παρελθόν ασχοληθήκαμε μ’ αυτά τα Συνέδρια και Διαλόγους σε άρθρα και μελέτες μας, όπου τονίσαμε ότι προωθήθηκαν και προωθούνται από πολιτικούς και θρησκευτικούς ηγέτες, επειδή θεωρήθηκαν ως μία αναγκαιότητα για την αντιμετώπιση όχι μόνον του θρησκευτικού και ιδιαίτερα του ισλαμικού φανατισμού, αλλά και άλλων ποικίλων κοινωνικών προβλημάτων, που μαστίζουν την ανθρωπότητα: Για την προώθηση της παγκόσμιας ειρήνης, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας και της αδελφοσύνης μεταξύ των λαών. Στην πραγματικότητα όμως εξυπηρετούν και προωθούν τα σκοτεινά σχέδια  της Νέας Εποχής, την ομογενοποίηση όλων των θρησκειών, προκειμένου έτσι να οικοδομηθεί το νέο θρησκευτικό μοντέλο της πανθρησκείας του Αντιχρίστου. Το τραγικό σ’ όλη αυτή την ιστορία είναι το γεγονός, ότι η αγία Ορθόδοξος Εκκλησία μας θεωρήθηκε και αυτή ως θρησκευτικό και πολιτιστικό μέγεθος, ως μια από τις πολλές θρησκείες του κόσμου. Θεωρήθηκε συνυπεύθυνη για το φαινόμενο της θρησκευτικής βίας και επιστρατεύθηκε μαζί με τις άλλες θρησκείες για να υπηρετήσει εγκόσμιους ρόλους, για να συμβάλλει και αυτή στην καταστολή του θρησκευτικού φανατισμού και στην ειρηνική συνύπαρξη των λαών.

    Στο σημείο αυτό θα θέλαμε για πολλοστή φορά να τονίσουμε, ότι σ’ όλα τα μέχρι σήμερα γενόμενα Συνέδρια και Διαλόγους οι σύνεδροι δυστυχώς δεν μπόρεσαν να εισχωρήσουν στην βαθύτερη ουσία του προβλήματος και να αναδείξουν τις γενεσιουργές αιτίες του θρησκευτικού φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, οι οποίες τροφοδοτούν ανείπωτα εγκλήματα αθώων, σχεδόν πάντα, Χριστιανών. Τις αιτίες αυτές θα πρέπει κατ’ αρχήν να αναζητήσουμε  στα «ιερά βιβλία» των θρησκειών και ιδιαίτερα στο Κοράνιο και στο Ταλμούδ. Είναι μεγάλη αφέλεια να πιστεύουν οι πολιτικοί ηγέτες, αλλά και οι Πατριάρχες και λοιποί «Ορθόδοξοι» ηγέτες, ότι με Διαλόγους και Συνέδρια θα καταφέρουν να αναχαιτίσουν, ή έστω να απομειώσουν, τον μουσουλμανικό φανατισμό. Ας κάνουν τον κόπο οι Πατριάρχες μας να αναψηλαφήσουν τα αρχεία τους και να μετρήσουν, πόσα τέτοια Συνέδρια πραγματοποιήθηκαν τις τρεις τελευταίες δεκαετίες μέχρι σήμερα. Πάμπολλα! Και όμως παρ’ όλες αυτές τις διοργανώσεις, ο ισλαμικός φανατισμός όχι μόνο δεν καταστέλλεται, αλλά γιγαντώνεται όλο και περισσότερο.

    Είναι αστείο επίσης να πιστεύουν ότι με Διαλόγους και Συνέδρια θα κατορθώσουν να αντιμετωπίσουν τα ποικίλα κοινωνικά προβλήματα, ή να προωθήσουν την παγκόσμια ειρήνη. Η τραγική σημερινή πραγματικότητα τους διαψεύδει πανηγυρικά. Η σημερινή γενική παγκόσμια κατάσταση όχι μόνο δεν βελτιώνεται, αλλά πάει από το κακό στο χειρότερο. Ο πληθωρισμός, η παγκόσμια οικονομική ύφεση και η ενεργειακή κρίση καλπάζουν με γοργούς ρυθμούς, ενώ η φωτιά του πολέμου στην Ουκρανία όχι μόνο δεν δείχνει να υποχωρεί, αλλά γιγαντώνεται όλο και περισσότερο. Το ενδεχόμενο ενός Γ΄ Παγκοσμίου Πολέμου όχι μόνο δεν αποτελεί πια σενάριο φαντασίας, αλλά μια εφιαλτική απειλή. Οι πρόσφατες επανειλημμένες ξεκάθαρες δηλώσεις Ρώσων ηγετών, ότι δεν θα διστάσουν να χρησιμοποιήσουν πυρηνικά όπλα εναντίον χωρών του ΝΑΤΟ, (κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις), δεν αφήνουν κανένα περιθώριο παρερμηνείας, ότι βρισκόμαστε στα πρόθυρα ενός τέτοιου πολέμου με φρικτά επακόλουθα για όλο τον πλανήτη.  

    Αφορμή για την παρούσα ανακοίνωση μας πήραμε από μια πρόσφατη Διαθρησκειακή Συνάντηση στην Σαουδική Αραβία, στην οποία έλαβε μέρος και ο παν. Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος. Σύμφωνα με δημοσίευμα του α»: «Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαίος, ο οποίος επισκέπτεται το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, όπου πραγματοποίησε ομιλία  στο Διεθνές Συνέδριο με τίτλο “Συνάντηση για την Προώθηση Κοινών Αξιών μεταξύ των πιστών των Θρησκειών”, συναντήθηκε την Τετάρτη, 11 Μαΐου 2022, με τον Υπουργό Επικρατείας της Σαουδικής Αραβίας, αρμόδιο για εξωτερικά θέματα, κ. Adel al-Jubeir, ο οποίος εξέφρασε τον θαυμασμό του για τις πρωτοβουλίες του Παναγιωτάτου και τις δράσεις του Οικουμενικού Θρόνου» .

Σχετικά με το εν λόγω Συνέδριο με άκρα συντομία έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής:

    Με όσα είπε στο εν λόγω Συνέδριο ο κ. Βαρθολομαίος δεν μας εξέπληξε, αφού λίγο - πολύ γνωρίζαμε, τι θα πει. Και πάλι εμφανίστηκε θερμός υπέρμαχος των θρησκειών, στις οποίες «βλέπει» να υπάρχουν «αξίες», που είναι κοινές με αυτές που συναντούμε στην Ορθοδοξία. Εν προκειμένω επειδή μετέβη στην Σαουδική Αραβία, στην «καρδιά» του Ισλαμισμού, διερωτώμεθα: Ποιες μπορεί να είναι άραγε αυτές οι «αξίες», που αναδύονται μέσα από τον χώρο του Ισλάμ και μάλιστα στη χώρα, όπου γεννήθηκε το Ισλάμ; Μήπως η «αξία» της θρησκευτικής ελευθερίας; Ασφαλώς γνωρίζει πολύ καλά, ότι η Σαουδική Αραβία είναι σήμερα μία από τις πλέον ανελεύθερες θρησκευτικά χώρες του κόσμου. Στην αχανή αυτή αραβική χώρα, απαγορεύεται δια νόμου κάθε διαφορετική θρησκευτική πίστη, ισχύουν απάνθρωποι και σκληροί νόμοι και στους παραβάτες επιβάλλονται βαρύτατες ποινές. Απ ό,τι γνωρίζουμε, δεν υπάρχει εκεί ούτε ένας Ορθόδοξος Ναός, για τις ανάγκες των Ορθοδόξων, παρά μόνο ένα παρεκκλήσι στην ελληνική Πρεσβεία! Όταν λοιπόν το Ισλάμ δεν σέβεται τις άλλες θρησκείες, τότε ποιες μπορεί να είναι οι «αξίες» του; Το Ισλάμ έχει αποδομήσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας με τη γνωστή επιστολή του προς τον Πρόεδρο Ερντογάν, που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο.   

    Διερωτόμαστε όμως: Μήπως ως κοινή με τους Ορθοδόξους «αξία» θεωρεί τις βλασφημίες του Ισλάμ στην Αγία Τριάδα και την άρνηση της Θεότητος του Ιησού Χριστού, τον οποίο θεωρεί ως απλόν άνθρωπο, που πλάστηκε με χώμα; Μήπως θεωρεί ως κοινή μας «αξία» την δια της βίας, του θανάτου και της καταστροφής διάδοση του Ισλάμ; Μήπως την ποινή του θανάτου σε όσους δεν θέλουν να υποταχτούν στο Ισλάμ; Μήπως την κατώτερη σε σχέση με τον άνδρα θέση της γυναίκας; Ή μήπως την προώθηση της παιδοφιλίας; Αγνοείται ότι το Ισλάμ είναι μια γνωστική θρησκεία με κεκρυμένο θεό τον εωσφόρο; Αλλά και εκτός του Ισλάμ βλέπει άραγε κοινές «αξίες» στο φρικώδες και δαιμονικό Ταλμούδ, ή στα ειδωλολατρικά θρησκεύματα της Άπω Ανατολής (Ινδουισμό, Βουδισμό, Σιντοϊσμό, κλπ), τα οποία αποτελούν την κύρια μήτρα του σύγχρονου Αποκρυφισμού της «Νέας Εποχής» και της πνευματικής αλλοτρίωσης του σύγχρονου κόσμου; 

    Ενδιαφέρον παρουσιάζει το παρά κάτω απόσπασμα από την ομιλία του: «Είναι αδύνατο να κατανοήσεις το παρελθόν, να αναλύσεις το παρόν ή να φανταστείς το μέλλον της ανθρωπότητας χωρίς να αναφερθείς στον ρόλο της θρησκείας. Η θρησκεία δεν συνδέεται μόνο με τις βαθιές ανησυχίες του ανθρώπου, σχετίζεται επίσης με την ταυτότητα των λαών και των πολιτισμών. Η θρησκεία δημιούργησε και διατήρησε τα μεγαλύτερα πολιτιστικά επιτεύγματα της ανθρωπότητας, τις βασικές ηθικές αξίες, τον σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και την ακεραιότητα της δημιουργίας. Τα ιερά κείμενα μας περιλαμβάνουν πολύτιμη ανθρωπολογική γνώση. Η θρησκεία είναι το τόξο της σοφίας και η πνευματική κληρονομιά της ανθρωπότητας. Ο πολιτισμός έχει, γενικά, τις επιπτώσεις της θρησκείας»!

    Κατά την προσφιλή τακτική, ενσωμάτωσε την Αγία Εκκλησία του Χριστού στις «τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες». Με αυτήν την ισοπέδωση σαφώς αποδέχεται και διακηρύσσει την σύγχρονη θεωρία της «προοδευτικής εξέλιξης της θρησκείας» (Ιουδαϊσμός – Χριστιανισμός – Ισλαμισμός). Διαφωνούμε ριζικά με το εάν οι θρησκείες δημιούργησαν πραγματικό πολιτισμό, ή μάλλον έγιναν αιτία σε πάμπολλες περιπτώσεις της καταστροφής του. Ειδικά εις ό,τι αφορά το Ισλάμ, δεν γνωρίζει ο κ. Βαρθολομαίος την καταστροφή του ανεπανάληπτου βυζαντινού πολιτισμού από τους απολίτιστους μουσουλμάνους μετά την άλωση της Πόλης το 1453; Αγνοεί ότι η πάλαι ποτέ Οθωμανική Αυτοκρατορία υπήρξε η πιο βάρβαρη και απολίτιστη Αυτοκρατορία, που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα; Θα έπρεπε να γνωρίζει, ότι ο μεγάλος βυζαντινός πολιτισμός, η πολιτιστική συνέχεια του ελληνικού, πολεμήθηκε λυσσαλέα από τους μουσουλμάνους Οθωμανούς και διασώθηκε μέσα στα Μοναστήρια και στις Εκκλησίες με τίμημα ποταμούς αιμάτων από τους υπόδουλους Ορθοδόξους! Την τραγική αυτή αλήθεια μαρτυρούν τα ελληνορθόδοξα μνημεία, που μεταβάλλονται σε τζαμιά, ή σε αποθήκες και στάβλους, ή κατεδαφίζονται, από τους φορείς του ισλαμικού «πολιτισμού». Μαρτυρεί επίσης η σχετικά πρόσφατη μετατροπή της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως σε τζαμί, ένα γεγονός που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη και δείχνει με τον πιο εμφαντικό τρόπο, πόσο «σεβάστηκε» το Ισλάμ το μοναδικό αυτό μνημείο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.     

    Κάνει λόγο επίσης ο κ. Βαρθολομαίος για «βασικές ηθικές αξίες και τον σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας», τις οποίες δήθεν προβάλλει το Κοράνιο και οι άλλες θρησκείες. Αλλά ποιες είναι αυτές και πως εφαρμόστηκαν στην μέχρι σήμερα ιστορική πορεία του Ισλάμ; Μήπως ως ηθική «αξία» εννοεί το αβυσσαλέο μίσος των οπαδών του κατά των μη μουσουλμάνων; Μήπως τα φρικτά βασανιστήρια και τον μαρτυρικό θάνατο μυριάδων Νεομαρτύρων στα χρόνια της οθωμανικής δουλείας, αλλά και μέχρι σήμερα στη Μέση Ανατολή, Πακιστάν, Αφγανιστάν, Νιγηρία κλπ, που κατακρεουργήθηκαν για τη «δόξα» του Αλλάχ, με σαφέστατες προτροπές του Κορανίου; Μήπως το κάψιμο των βιβλιοθηκών, όπως αυτή της Αλεξάνδρειας το 642 μ. Χ., με το αιτιολογικό ότι το Κοράνιο περιέχει όλη τη γνώση και ως εκ τούτου δεν χρειάζονται τα βιβλία;  Μήπως την πολυγαμία προς χάριν φυσικά των ανδρών και την καταφρόνηση των γυναικών, ως κατώτερων όντων, σύμφωνα και πάλι με το Κοράνιο; Ή μήπως την παιδεραστία, την οποία υπέδειξε έμπρακτα ο «προφήτης» του, ο οποίος παντρεύτηκε την 9χρονη Αϊσά και τον ακολουθούν πιστά χιλιάδες οπαδοί του μέχρι σήμερα; Αυτές είναι οι «ηθικές αξίες» και ο «σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας» που ενσαρκώνει το Ισλάμ;

    Αλλά και η άλλη μονοθεϊστική θρησκεία, ο Ιουδαϊσμός, έχει άραγε να παρουσιάσει «ηθικές αξίες» και «σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας», τις οποίες προβάλλει δήθεν το Ταλμούδ; Μήπως ως ηθική «αξία» εννοεί το αβυσσαλέο μίσος, που αναδύεται μέσα από τα κείμενα του Ταλμούδ κατά του Χριστιανισμού; Ή μήπως τις φρικτές ύβρεις, που εκτοξεύει κατά του παναγίου προσώπου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και όλων των αγίων; Συναντούμε άραγε στα Ανατολικά θρησκεύματα, (Ινδουισμός, Βουδισμός, κλπ), «ηθικές αξίες» και «σεβασμό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας»; Αλλά ποιες είναι αυτές; Μήπως η φρικτή μοιρολατρία που καλλιεργούν και εξ’ αιτίας της «δικαιολογούν» το έγκλημα, την απάτη, τους βιασμούς και κάθε είδους αδικία, ως δήθεν «εκπλήρωση του ατομικού κάρμα»;

    Σε άλλο σημείο της ομιλίας του δήλωσε: «Οι φονταμενταλιστικές εκρήξεις είναι συχνά αντιδράσεις σε ένα αδίκημα της πίστης. Ο διάλογος και η διαφάνεια είναι τα αντίδοτα του φονταμενταλισμού». Πληροφορήθηκε άραγε ότι οι «εκρήξεις» αυτές προέρχονται κατά κύριο λόγο  από πιστούς του Αλλάχ και έχουν «θεολογικό» έρεισμα στο Κοράνιο; Πως είναι σίγουρος ότι «τα αντίδοτα του φονταμενταλισμού» είναι «ο διάλογος και η διαφάνεια», αφού μέχρι τώρα, παρά τους πολυχρόνιους Διαθρησκευτικούς Διαλόγους η κατάσταση παραμένει η ίδια, ή και χειρότερη;

    Παρά κάτω δήλωσε: «Τα ιερά κείμενα μας περιλαμβάνουν πολύτιμη ανθρωπολογική γνώση. Η θρησκεία είναι το τόξο της σοφίας και η πνευματική κληρονομιά της ανθρωπότητας»! Χωρίς να κάμει την παραμικρή διάκριση ενέταξε την Αγία Γραφή, την Θεία Αποκάλυψη, στα «ιερά», όπως τα αποκαλεί, κείμενα των αλλοθρήσκων!  Το Ευαγγέλιο συναποτελεί με το Κοράνιο, το δαιμονικό Ταλμούδ, και τις σατανικές Βέδδες την «πολύτιμη ανθρωπολογική γνώση»! Διερωτώμεθα, που ενυπάρχει σ’ αυτούς τους λόγους η ομολογία της πίστεως, την οποία ζητεί ο Χριστός; Οι θρησκείες, μαζί με όλα τα επί μέρους στοιχεία τους, όχι μόνο δεν είναι δυνατόν να αποτελούν «το τόξο της σοφίας» και την «πνευματική κληρονομιά της ανθρωπότητας», αλλά, με βάση αυτά που αναπτύξαμε ακροθιγώς παρά πάνω, αποτελούν σίγουρα «το τόξο» της κακοδαιμονίας και την φρικτότερη  «κληρονομιά της ανθρωπότητας».

    Έκλεισε την ομιλία του με τα εξής: «Χρειαζόμαστε την πνευματική δύναμη και τη συμβολή των θρησκειών. Οι παραδόσεις τους αποτελούν ανεξάντλητη πηγή κρίσιμων αληθειών για τον άνθρωπο και τον κόσμο, για τη σχέση μας με τον Θεό, με τον εαυτό μας, με τους άλλους και με τη δημιουργία, για την ελευθερία μας, για το νόημα της ζωής και τον τελικό προορισμό όλων»! Με άλλα λόγια δεν αρκεί η Θεία Αποκάλυψη για την πνευματική μας πορεία και ολοκλήρωση. Δεν αρκεί η ακαταμάχητη δύναμη που αντλούμε από τα άγια Μυστήρια, αλλά χρειαζόμαστε και την πνευματική δύναμη και τη συμβολή των θρησκειών του κόσμου, που αποτελούν ανθρώπινα και δαιμονικά κατασκευάσματα, εμπνεόμενα από τον αρχαίκακο όφι, τον διάβολο. Το μέγιστο υπαρξιακό ερώτημα όμως που τίθεται είναι το εξής: Αν οι θρησκείες, έργα και επινεύσεις δαιμόνων και ανθρώπων, σώζουν, γιατί ενηνθρώπισε ο Λόγος του Πατρός, ο Κύριος Ιησούς Χριστός; Γιατί διεκήρυξε: «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του αγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αυτούς τηρείν πάντα όσα ενετειλάμην υμίν», (Ματθ. 28,19-20).    

    Κλείνοντας, επισημαίνουμε και το γεγονός ότι ο Χριστός και η Ορθόδοξη Παράδοσή μας δεν αναφέρουν τίποτε το θετικό περί των θρησκειών του κόσμου. Αντίθετα μάλιστα τα θεόπνευστα κείμενα της αγίας Γραφής μας πληροφορούν ότι «πάντες οι θεοί των εθνών [είναι] δαιμόνια» (Ψαλμ.95,5). Το ίδιο επισημαίνει και ο Απόστολος Παύλος: «ά θύει τα έθνη, δαιμονίοις θύει και ου Θεώ· ου θέλω δε υμάς κοινωνούς των δαιμονίων γίνεσθαι. Ου δύνασθε ποτήριον Κυρίου πίνειν και ποτήριον δαιμονίων· ου δύνασθε τραπέζης Κυρίου μετέχειν και τραπέζης δαιμονίων» (Α΄Κορ.10,20). Αφήνουμε τους αγαπητούς αναγνώστες μας, να βγάλουν μόνοι τους τα συμπεράσματά τους!  

 

Tags
Back to top button