Σύμφωνα με το newsbomb, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία έχει αρκετές βασικές προκλήσεις για να αντιμετωπίσει μέσα στα επόμενα χρόνια. Το πρώτο και πιο βασικό είναι η ηλεκτροκίνηση και η εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού ώστε να αποσβεσθούν τα τεράστια ποσά που έχουν επενδυθεί για τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.
Ένας άλλος στόχος της Mercedes είναι η απανθρακοποίηση της παραγωγικής της δραστηριότητας έτσι ώστε σε βάθος περίπου δύο δεκαετιών να επιτευχθεί ουδέτερο ενεργειακό αποτύπωμα. Συγκεκριμένα, μέχρι το 2039 θα πρέπει σχεδόν όλη η γραμμή παραγωγής να λειτουργεί με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ή από πηγές που δεν εκλύουν CO2.
Μέχρι τότε η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών από πλαστικά μπουκάλια και άλλα πολυμερισμένα υλικά θα μπορούν μέσω μια χημικής διεργασίας να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή διαφόρων τμημάτων του εσωτερικού και όχι μόνο. Ακόμη και τα λάστιχα καθώς και άλλα δύσκολα ως προς την ανακύκλωσή τους υλικά θα μπορούν να διασπαστούν στα βασικά τους συστατικά έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ νέου.
Διάφορα άλλα υλικά, από ίνες από κάκτους έως μπαμπού θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντικατάσταση των δερμάτινων επενδύσεων, ενώ τα βιοαποικοδομήσιμα θα συμβάλλουν στη βιωσιμότητα και στη μείωση των εκπομπών CO2 σε σχέση με την παραγωγή άλλων υλικών.
Επίσης, υπάρχουν νέες μέθοδοι διαχείρισης και εκμετάλλευσης των απορριμμάτων και των σκουπιδιών απ’ όπου μπορεί να προκύψει ένα υλικό ονόματι UBQ που θα έχει χρήση ανάλογη με αυτή της πολυουρεθάνης και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τα καθίσματα μειώνοντας ταυτόχρονα και το βάρος έως 20%. Και το βάρος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφού όσο μικρότερο είναι τόσο μεγαλύτερη είναι η αυτονομία τους.