Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

H Mercedes επενδύει στα ανακυκλωμένα υλικά

Σύμφωνα με το newsbomb, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία έχει αρκετές βασικές προκλήσεις για να αντιμετωπίσει μέσα στα επόμενα χρόνια. Το πρώτο και πιο βασικό είναι η ηλεκτροκίνηση και η εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού ώστε να αποσβεσθούν τα τεράστια ποσά που έχουν επενδυθεί για τη μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων.

Ένας άλλος στόχος της Mercedes είναι η απανθρακοποίηση της παραγωγικής της δραστηριότητας έτσι ώστε σε βάθος περίπου δύο δεκαετιών να επιτευχθεί ουδέτερο ενεργειακό αποτύπωμα. Συγκεκριμένα, μέχρι το 2039 θα πρέπει σχεδόν όλη η γραμμή παραγωγής να λειτουργεί με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ή από πηγές που δεν εκλύουν CO2.

Μέχρι τότε η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών από πλαστικά μπουκάλια και άλλα πολυμερισμένα υλικά θα μπορούν μέσω μια χημικής διεργασίας να χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή διαφόρων τμημάτων του εσωτερικού και όχι μόνο. Ακόμη και τα λάστιχα καθώς και άλλα δύσκολα ως προς την ανακύκλωσή τους υλικά θα μπορούν να διασπαστούν στα βασικά τους συστατικά έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν εκ νέου.

 

Διάφορα άλλα υλικά, από ίνες από κάκτους έως μπαμπού θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντικατάσταση των δερμάτινων επενδύσεων, ενώ τα βιοαποικοδομήσιμα θα συμβάλλουν στη βιωσιμότητα και στη μείωση των εκπομπών CO2 σε σχέση με την παραγωγή άλλων υλικών.

Επίσης, υπάρχουν νέες μέθοδοι διαχείρισης και εκμετάλλευσης των απορριμμάτων και των σκουπιδιών απ’ όπου μπορεί να προκύψει ένα υλικό ονόματι UBQ που θα έχει χρήση ανάλογη με αυτή της πολυουρεθάνης και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τα καθίσματα μειώνοντας ταυτόχρονα και το βάρος έως 20%. Και το βάρος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφού όσο μικρότερο είναι τόσο μεγαλύτερη είναι η αυτονομία τους.

 

Tags
Back to top button