Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Η Κίνα εγκαινίασε το πρώτο τρένο που θα ταξιδεύει μέχρι τη Μεγάλη Βρετανία

Η Κίνα πρόσφατα λάνσαρε το πρώτο δρομολόγιο τρένου που ταξιδεύει μέχρι τη Μεγάλη Βρετανία. Το τρένο θα καλύπτει σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα και θα περνά από το Καζακστάν, τη Ρωσία, τη Λευκορωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία, το Βέλγιο και τη Γαλλία, μέχρι να φτάσει στον προορισμό του, το Μπάρκινγκ του ανατολικού Λονδίνου.

Το τρένο ξεκίνησε από την Κίνα τον Ιανουάριο του 2017 και αναμένεται να φτάσει στη Μεγάλη Βρετανία μετά το 18ήμερο ταξίδι του.

Μεταφέρει αγαθά, όπως τσάντες, ρούχα, κάλτσες, βαλίτσες και άλλα οικιακά αντικείμενα. Σε σύγκριση με τις εναέριες μεταφορές, είναι οικονομικότερο και πολύ γρηγορότερο από τις θαλάσσιες.

Το κατόρθωμα αυτό είναι μέρος της στρατηγικής “One Belt, One Road” (Μία Ζώνη, Ένας Δρόμος) του Προέδρου Ξι Τζινπίνγκ, με σκοπό την ένωση της Ασίας με την Ευρώπη και την Αφρική, εκμεταλλευόμενος το Δρόμο του Μεταξιού.

Το πρότζεκτ της αμαξοστοιχίας παρουσιάστηκε στο κοινό την ίδια μέρα που η Κίνα λάνσαρε και την Κεντρική Τηλεόραση, το μεγαλύτερο δίκτυο της χώρας. Σε μία συνέντευξη, ο Ξι ενθάρρυνε το δίκτυο να “διηγηθεί την ιστορία της Κίνας σωστά… και να παρουσιάσει τον ρόλο της ως οικοδόμο της ειρήνης του πλανήτη”.

Η Σιδηροδρομική Ένωση της Κίνας ισχυρίζεται πως το πρότζεκτ στοχεύει στην ενίσχυση των εμπορικών και επενδυτικών σχέσεων μεταξύ της Κίνας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Με διάφορες σιδηροδρομικές γραμμές κατά μήκος του ταξιδιού, δεν είναι δυνατόν ένα μόνο τραίνο να κάνει ολόκληρη τη διαδρομή, ενώ κάποια κιβώτια θα πρέπει να ξαναγεμίσουν ή να αφαιρεθούν σε διάφορα σημεία.

Σύμφωνα με αναφορές, το Ενωμένο Βασίλειο είναι η 8η χώρα που προστίθεται στη διαδρομή μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, με το Λονδίνο να αποτελεί τη 12η ευρωπαϊκή πόλη.

tilestwra. com

Tags
Back to top button