Τον Σεπτέμβριο του 1952, η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία είχε στην κατοχή της μια επίσημη έκθεση, η οποία διατύπωνε την πεποίθηση ότι μερικά από τα Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα που είχαν θεαθεί σε διάφορα σημεία της Γης, προέρχονταν από άλλους πλανήτες. Επομένως, επρόκειτο για εξωγήινες πτητικές μηχανές!
Η εν λόγω έκθεση, η οποία είχε συνταχθεί από διαπρεπείς Αμερικανούς επιστήμονες και Αξιωματικούς της Αεροπορίας, βασιζόταν σε ενδελεχείς παρατηρήσεις, τις οποίες διεξήγαγαν για πέντε συναπτά έτη και για 1.800 περιπτώσεις θέασης παράδοξων μηχανών.
Οι αεροπορικές Αρχές σκέπτονταν να δώσουν στη δημοσιότητα μόνο μερικά αποσπάσματα του πορίσματος, διότι φοβούνταν ότι η δημοσίευση όλων των συμπερασμάτων ήταν δυνατόν να προκαλέσουν ανησυχία στη δημόσια κοινή γνώμη. Μάλιστα, ένας εκπρόσωπος της Αεροπορίας χαρακτήρισε τις αποκαλύψεις αυτές ως «εξαιρετικά απίστευτες, αλλά αληθείς!»
Η έκθεση, επίσης, περιείχε και δύο ακόμη δευτερεύοντα συμπεράσματα. Το πρώτο συμπέρασμα ήταν ότι σε μερικές περιστάσεις, τα μυστηριώδη ιπτάμενα αντικείμενα ήταν στην πραγματικότητα μυστικά αεροπορικά βλήματα των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, τα οποία έγιναν ορατά κατά τη διάρκεια των δοκιμών τους.
Το δεύτερο συμπέρασμα ήταν ότι η Σοβιετική Ένωση είχε βαθύτατα ταραχθεί από το ζήτημα των ιπτάμενων δίσκων και πίστευε ότι επρόκειτο για ένα νέο αμερικανικό όπλο.
Η επιστημονική αυτή έκθεση ανέφερε ότι το Κρεμλίνο ενεργούσε τέσσερις χωριστές έρευνες, προκειμένου να ανακαλύψει την ταυτότητα και την προέλευση των ιπτάμενων δίσκων. Αυτό που επίσης τονιζόταν ήταν ότι η έγκυρη και διεξοδική μελέτη των μυστηριωδών πτητικών μηχανών πραγματοποιήθηκε από αμερικανικά εργοστάσια ατομικής ενέργειας, από στρατιωτικές βάσεις και κέντρα ερευνών. Η όλη έρευνα ήταν προϊόν του Tεχνικού Kέντρου Πληροφοριών της Αμερικανικής Αεροπορικής Βάσης «Wright-Patterson» στο Οχάιο.
Ορισμένοι εξέχοντες επιστήμονες απασχολούνταν αποκλειστικά με τη συγκεκριμένη έρευνα σχετικά με την ταυτότητα και προέλευση των ιπτάμενων δίσκων, αλλά οι μελέτες αυτές ήταν τόσο μυστικές, ώστε η Αεροπορία δεν επέτρεπε να διαρρεύσουν τα ονόματά τους.
Η είδηση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΕΜΠΡΟΣ», στις 28/09/1952…