Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Δύση το αποκαλεί «Μαύρη Τρύπα»! Η Ρωσία καθέλκυσε το ισχυρότερο και τελευταίο υποβρύχιο της κλάσης Kilo II

Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου καθελκύστηκε το τελευταίο υποβρύχιο του ρωσικού προγράμματος Project 636.3 της βελτιωμένης κλάσης Kilo II, το οποίο προορίζεται για τον ρωσικό στόλο του Ειρηνικού. Το υποβρύχιο ονομάζεται Yakutsk και κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Admiralty Shipyards JSC.

Ένα Τρομερό Υποβρύχιο Σκάφος

Το Yakutsk είναι ένα επιθετικό υποβρύχιο με σύστημα προώθησης που αποτελείται από δύο πετρελαιοκινητήρες και έναν ηλεκτροκινητήρα. Χάρις σε αυτό το σύστημα το σκάφος μπορεί να κινείται αθόρυβα (δηλαδή stealth), ενώ επιδεικνύει επίσης πολύ προηγμένες δυνατότητες. 

Κάτω από την επιφάνεια του νερού το Yakutsk εκτοπίζει 4 χιλιάδες τόνους. Έχει μήκος 74 μέτρων και μπορεί να επιχειρήσει σε μέγιστο βάθος 300 μέτρων. Όσο πλέει υποβρύχια μπορεί να φτάσει μέγιστη ταχύτητα 20 κόμβων, δηλαδή 37 χλμ/ώρα.

Το diesel-ηλεκτρικό σύστημα ισχύος του υποβρύχιο προσδίδει στην πλατφόρμα την ικανότητα να πλέει σε μέγιστη απόσταση 7.500 ναυτικών μιλίων, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό. Όπως προαναφέραμε, ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι τα στοιχεία χαμηλής παρατηρησιμότητας που διαθέτει, όπως η αθόρυβη λειτουργία και πλεύση κάτω από την επιφάνεια του νερού.

Αναλυτικότερα, το Yakutsk παράγει πολύ χαμηλό ακουστικό αποτύπωμα, για αυτό και οι ξένοι ειδικοί το αποκαλούν «μαύρη τρύπα». Του απέδωσαν αυτόν τον χαρακτηριστικό εξαιτίας της ικανότητάς του να περνάει απαρατήρητο από τα εχθρικά σόναρ, θέτοντας έτσι τρομερούς κινδύνους για τους εχθρικούς στόλους.

Στον οπλισμό τώρα, το νέο ρωσικό φονικό υποβρύχιο διαθέτει 6 σωλήνες εκτόξευσης τορπιλών διαμετρήματος 533 χιλιοστών από τις οποίες μπορεί να εκτοξεύσει μία ποικιλία διαφορετικών τορπιλών και τους τρομερούς πυραύλους κρουζ Kalibr. Έτσι, το Yakutsk μπορεί να πλήξει τόσο εχθρικά σκάφη όσο και στόχους στο έδαφος. 

Το υποβρύχιο σχεδιάστηκε για αποστολές πολλαπλούς ρόλου, ακόμη και ανθυποβρυχιακού χαρακτήρα. Για αυτόν τον λόγο εξοπλίστηκε με προηγμένα σόναρ, με υπερσύγχρονα συστήματα πλοήγησης και με τον κορυφαίο κατασκοπευτικό εξοπλισμό της ρωσικής αμυντικής βιομηχανίας. Μπορεί να παραμείνει κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας για παρατεταμένες χρονικές περιόδου.

Δεδομένων όλων αυτών, το Yakutsk θεωρείται μία σημαντικότητα προσθήκη στο οπλοστάσιο του ρωσικού στόλου του Ειρηνικού. Μόλις γίνει πλήρως επιχειρησιακό θα αποτελέσει ένα κρίσιμο στοιχείο του ρωσικού στόλου, τόσο για τακτικές αποστολές όπως παράκτια προστασία αλλά και ως στρατηγικό αποτρεπτικό μέσο έναντι των εχθρών της Μόσχας. Πρώτα όμως οι Ρώσοι ναύτες θα πρέπει να το δοκιμάσουν και να το ελέγξουν κατά την διάρκεια των δοκιμών θαλάσσης που μόλις ξεκίνησαν.

 

Tags
Back to top button