Στην Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια ονειρευόμαστε ή στην καλύτερη συζητούμε για κατασκευή εργοστασίου παραγωγής αυτοκινήτων. Μπορεί να έχουν πραγματοποιηθεί χιλιάδες συζητήσεις, να έχουν γραφτεί άπειρες απόψεις και άρθρα, να έχουν γίνει συναντήσεις με κυβερνητικά στελέχη, αλλά το αποτέλεσμα παραμένει ακόμα στο μηδέν.
Είναι ξεκάθαρο πως η Ελλάδα με την υψηλή φορολογία λειτουργεί αποτρεπτικά για κάθε είδους τέτοια επένδυση και αυτό το γνωρίζουν καλά τα «εργοστάσια». Την ώρα λοιπόν που στην Ευρώπη υπάρχουν σχεδόν 200 εργοστάσια η Ελλάδα μαζί με την Εσθονία και τη Λιθουανία δεν διαθέτουν ούτε δείγμα.
Γεραπετρίτης: Αν δε λυθεί η μεγάλη διαφορά με την Τουρκία, δεν θα υπάρξει ειρήνη και ευημερία στην περιοχή μας
Σύμφωνα με το , Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει στην γειτονική Τουρκία που φαίνεται ότι παράγει τεράστιο όγκο οχημάτων. Αυτό αποτυπώνεται από την ίδια την Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) η οποία δημοσίευσε μία λίστα με τις χώρες (εκτός Ε.Ε.) που έχουν τις περισσότερες εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη.
Τα σχετικά κέρδη για το Τουρκικό κράτος είναι τεράστια και φυσικά ένα μεγάλο ποσοστό από αυτα επενδύονται από τον Πρόεδρο Ερντογάν στα εξοπλιστικά μπρογράμματα των Τούρκων, αλλά και στην παραγωγή όπλων…
Στην κορυφή το Ηνωμένο Βασίλειο
Σύμφωνα με αυτή, στην κορυφή βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο με ποσοστό 15.5% και ακολουθούν οι ΗΠΑ με 15.3%. Νότια Κορέα και Ιαπωνία βρίσκονται στις θέσεις 3 και 4 με 13.3% και 13.1% αντίστοιχα.
Την έκπληξη κάνει η Τουρκία που εμφανίζεται στην 5η θέση της λίστας παγκοσμίως και αφορά στις χώρες προέλευσης επιβατικών αυτοκινήτων με προορισμό την Ευρωπαική Ένωση. Η γειτονική ώρα φιγουράρει με ποσοστό 11.5%, αφήνοντας πίσω της ακόμα και την Κίνα που έχει ποσοστό 11.1%. Ακολουθούν, Μεξικό, Μαρόκο, Νότια Αφρική Ελβετία κ.ά.