Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιστροφή στο 1986 -Ο Γαβρόγλου επαναφέρει τις αυξημένες αρμοδιότητες στα 15μελή

Επιστροφή στο 1986 όταν τα 15μελη με υπουργική απόφαση τον Σεπτέμβριο εκείνης της χρονιάς είχαν αποκτήσει ενεργό ρόλο στη μαθητική ζωή επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας.

Τριάντα χρόνια μετά, όπως γράφει η Καθημερινή, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου αποφάσισε ότι «για τον στόχο της ισότητας, της δημοκρατίας στην εκπαίδευση θα ανανεώσουμε το πλαίσιο λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων ώστε ο θεσμός να ζωντανέψει και να παίξει ουσιαστικό ρόλοστη σχολική ζωή».

«Επιδίωξή μας η θεσμοθέτηση διαδικασιών όπου θα συμμετέχουν οι μαθητές και του Δημοτικού, στο μέτρο βέβαια που αναλογεί σε κάθε ηλικία, ώστε οι κανόνες συνύπαρξης στο σχολείο να μην έρχονται ως αποφάσεις που επιβάλλονται άνωθεν αλλά ώς ένα «κοινωνικό συμβόλαιο» που συζητείται, αναγνωρίζεται ως αποραίτητο για την ομαλή συμβίωση και λειτουργία του σχολείου και καταλήγει ως συμφωνία μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας» αναφέρεται στο σκεπτικό του υπουργού Παιδείας.

Παράλληλα θα ενισχυθεί ο σύλλογος των διδασκόντων με την κατάρτιση εσωτερικού κανονισμού σε κάθε σχολείο με Προεδρικό Διάταγμα που αναμένεται το επόμενο διάστημα.

Με τον τρόπο αυτό το υπ. Παιδείας οδηγεί σε υποβάθμιση του ρόλου των διευθυντών καθώς ο κανονισμός αυτός θα καταρτίζεται και με τη συνεργασία των γονέων των μαθητών.

Tags
Back to top button