Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εκπαιδευτικοί για την αλλαγή στο Λύκειο: «Φάμπρικα καλών βαθμών, χρηματισμοί και διαφθορά» στα σχολεία

Σφοδρές αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς έχει προκαλέσει η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το νέο «πολυκλαδικό» Λύκειο και την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που αναμένεται να συζητηθεί για πρώτη φορά την Πέμπτη στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Η βασική κριτική τους έχει να κάνει με την πρόταση του ΙΕΠ η εισαγωγή στα ΑΕΙ να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό – έως και 80% – από τους βαθμούς των μαθητών στα προφορικά στο σχολείο στα δύο τετράμηνα της Γ Λυκείου.

Όπως λένε, σύμφωνα με το Έθνος, αυτή η πρόταση αν υιοθετηθεί θα προκαλέσει «φάμπρικα καλών βαθμών, χρηματισμούς και διαφθορά» στα σχολεία.

Υποστηρίζουν ότι οι ίδιοι ποτέ δεν ήθελαν να «μετράει» ο προφορικός βαθμός των μαθητών για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση γιατί αυτό θα προκαλέσει τεράστια προβλήματα στους καθηγητές καθώς θα δέχονται αφόρητες πιέσεις – και όχι μόνο – από μαθητές και γονείς προκειμένου να βάζουν καλό βαθμό.

Δηλώνουν, τέλος, ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να δεχθούν αυτή τη ρύθμιση και καλούν το ΙΕΠ να διαχειριστεί το ζήτημα με μεγαλύτερη σοβαρότητα.

Tags
Back to top button