Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών: «Πρωταθλήτρια» στα τροχαία η Κύπρος

Τη μικρότερη μείωση οδικών θανάτων σε δυστυχήματα, στα οποία εμπλέκεται ένα όχημα, συγκριτικά με όλες τις χώρες της ΕΕ, έχει η Κύπρος, σύμφωνα με έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC).

Επίσης, αρνητική είναι η θέση της Κύπρου, σε σχέση με περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, στο ποσοστό των οδικών θανάτων σε συγκρούσεις μόνο ενός οχήματος, επί του πληθυσμού, αλλά και στο ποσοστό των θανάτων αυτών στο σύνολο των οδικών θανάτων.

Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει η εφημερίδα «Φιλελεύθερος» η Κύπρος κατέχει τη 2η χειρότερη θέση, μαζί με το Λουξεμβούργο, με ποσοστό 41%, των θανάτων με την εμπλοκή ενός οχήματος, σε σύγκριση με τον μέσο όρο της ΕΕ, που είναι 30%.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button