Δύο παιδικοί φίλοι από τη Θεσσαλονίκη ο Μάριος Καρασλίδης και ο Χάρης Σιώνας έκαναν το αλάτι Μεσολογγίου σε όλο τον κόσμο γνωστό σαρώνοντας τα βραβεία ποιότητας γεύσης και εξάγοντας το “brand Salt Odyssey” σε 17 χώρες σε τέσσερις ηπείρους.
Το 2009 η εταιρεία του Μάριου και του Χάρη «Βιοδύναμη» άρχισε να εμπορεύεται ατόφιο αλάτι Μεσολογγίου. «Βλέποντας έλλειψη στην αγορά από ποιοτικά αλάτια και λατρεύοντας τα αρώματα και τις γεύσεις των μπαχαρικών και των βοτάνων, ανακατέψαμε το εξαίρετο θαλασσινό αλάτι από τις αλυκές του με αρώματα και γεύσεις ελληνικών βοτάνων και δημιουργήσαμε τη σειρά αλατιών “Salt Odyssey”.
100% φυσικά αλλά και ιδιαιτέρως γευστικά αλάτια», ανέφερε ο Μάριος Καρασλίδης, ο οποίος μεγάλωσε μέσα στο χώρο των τροφίμων και δη των βιολογικών αφού η μητέρα του άνοιξε το 1982 το πρώτο κατάστημα υγιεινής διατροφής στη Θεσσαλονίκη το «Ζωή και Υγεία».
Το 2013 οι δύο φίλοι κάπνισαν για πρώτη φορά το αλάτι με βότανα και μπαχαρικά, ενώ συνέχισαν τους πειραματισμούς χρησιμοποιώντας πάπρικα Αριδαίας, βιολογικό σουσάμι Εβρου και ρίγανη Κρήτης.
Σήμερα στη σειρά Salt Odyssey περιλαμβάνονται 26 κωδικοί, καπνιστά αλάτια με ξύλα οξιάς, θαλασσινά αλάτια Μεσολογγίου, νιφάδες θαλασσινού αλατιού, αλάτια Ιμαλαίων, αλάτια με βότανα και μπαχαρικά.
Στην Ελλάδα τα προϊόντα βρίσκονται στα καλύτερα καταστήματα τροφίμων delicatessen, παραδοσιακών προϊόντων, πολυτελή κρεοπωλεία και οπωροπωλεία και ορισμένοι κωδικοί αποκλειστικά στην ΑΒ Βασιλόπουλος.
Το 2015 ξεκίνησαν οι εξαγωγές των αλατιών Salt Odyssey σε ιδιαίτερες συσκευασίες. Όπως σημείωσε ο κ.Καρασλίδης, τον οποίο συναντήσαμε στην 3η Gourmet Exhibition, τα πρώτα χρόνια οι εξαγωγές ανερχόταν μόλις στο 3% του τζίρου και σήμερα οι εξαγωγές ανέρχονται σε 40% σε πραγματοποιούνται σε 17 χώρες μεταξύ των οποίων σε Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Καναδά, ΗΠΑ, Σιγκαπούρη.
Τα αλάτια της Salt Odyssey έχουν αποσπάσει 29 βραβεία, όλα ποιότητα γεύσης: 13 Olymp Awards (Αθήνα), 13 Great taste Awards (Λονδίνο), 3 Superior Taste awards (Βρυξέλλες) και μια υποψηφιότητα στα SIAL innovation (Τορόντο).