Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Ελληνική Πολιτική

Α.Χαρίτσης για αναπτυξιακό νόμο: «Δεν θέτει σαφείς προτεραιότητες με τους τομείς που θα πρέπει να δοθούν οι ενισχύσεις»

Ο τομεάρχης Ανάπτυξης και Επενδύσεων του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Μεσσηνίας, Αλέξης Χαρίτσης στην Ολομέλεια της Βουλής κατά την συζήτηση του νέου αναπτυξιακού νόμου, τόνιζε πως «ο νέος αναπτυξιακός νόμος ακολουθεί την συνολικότερη στρατηγική της κυβέρνησης: επιστροφή σε ένα παρωχημένο και αποτυχημένο παραγωγικό μοντέλο συγκεντροποίησης, συρρίκνωσης της παραγωγικής βάσης, ενίσχυσης μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων σε πολύ συγκεκριμένους κλάδος της οικονομίας».

Όπως είπε, «ο νόμος δεν θέτει σαφείς προτεραιότητες σχετικά με τους τομείς στους οποίους θα πρέπει να δοθούν οι ενισχύσεις, εντάσσει κλάδους που πάγια εξαιρούνταν καθότι κερδοφόροι, συγκεντρώνει υπερεξουσίες στον Υπουργό σε βάρος των Περιφερειών, ενώ αναμένεται να δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα και καθυστερήσεις κατά την εφαρμογή του», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «όπως και στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης, οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις εμποδίζονται από την χρηματοδότηση, καθώς υποχρεώνονται σε ανταγωνισμό για τα ίδια κονδύλια με τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις».

Επίσης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «μειώνει τον προϋπολογισμό των επενδυτικών σχεδίων που μπορούν να διαχειριστούν οι περιφέρειες από 3 σε 1 εκατ. ευρώ και περικόπτει τις αρμοδιότητες του υφυπουργείου Μακεδονίας – Θράκης». «Έτσι αντιλαμβάνεστε την ενίσχυση της περιφερειακής και τοπικής ανάπτυξης;» διερωτήθηκε ο βουλευτής.

«Την περίοδο 2015-2019, ο ΣΥΡΙΖΑ κατάφερε να ξεκολλήσει περισσότερα από 4.000 επενδυτικά σχέδια που είχαν μείνει στα συρτάρια από τους παλαιότερους επενδυτικούς νόμους και παράλληλα με τον Ν. 4399/2016 να εισαγάγει σημαντικές καινοτομίες για την διεύρυνση της παραγωγικής βάσης, την ενίσχυση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την στήριξη της βιομηχανίας και της μεταποίησης και την κατά προτεραιότητα χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων σε παραμεθόριες, νησιωτικές και ορεινές περιοχές», υπενθύμισε ο κ. Χαρίτσης.

Σε σχέση με την ανάπτυξη της οικονομίας, ο κ. Χαρίτσης τόνισε ότι «Προφανώς μετά από την καθίζηση υπάρχει ανάκαμψη. Το ερώτημα είναι τι μορφή και περιεχόμενο θα έχει. Και κυρίως: ποιους θα αφορά», καταλήγοντας: «Θέλουμε η Ελλάδα να συγχρονιστεί με τον διεθνή βηματισμό γύρω από τη μείωση των ανισοτήτων, την δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη, τον παραγωγικό μετασχηματισμό; Πολύ φοβάμαι ότι και με το σημερινό νομοσχέδιο, η απάντηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι αρνητική».

Tags
Back to top button