
Μετά τα υποβρύχια οι Γερμανοί κατασκευάζουν και φρεγάτες που γέρνουν. Η «βόμβα» αυτή τη φορά έσκασε στα χέρια τους, αφού η ίδια η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών BAAINBW φέρεται να επέστρεψε στα ναυπηγεία Blohm+Voss την νεοαποκτηθείσα φρεγάτα FGS, την πρώτη της κλάσης F125, ζητώντας από τα ναυπηγεία να επιδιορθώσουν τις τεχνικές ατέλειες που παρουσίασε το σκάφος κατά τη διάρκεια των δοκιμών.
Είναι η πρώτη φορά που το γερμανικό υπουργείο Άμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο ναυπήγησης του. Οι ατέλειες αφορούν διάφορα συστήματα και ήταν η αιτία να μην ενταχθεί το πλοίο στον στόλο το περασμένο καλοκαίρι.
Αναφέρθηκαν προβλήματα με τον επιχειρησιακό έλεγχο του σκάφους που είναι απόλυτα αυτοματοποιημένος ώστε για τη λειτουργία του να απαιτείται το ήμισυ του πληρώματος των φρεγατών κλάσης Bremen.
Η φρεγάτα Baden-Württemberg παρουσίασε προβλήματα και κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδοχής της καθώς παρουσίασε και πρόβλημα κλίσης. Το πλοίο γέρνει στο πλευρό κατά 1,3 μοίρες και έχει αυξημένο βάρος.
Οι φρεγάτες της κλάσης F125 σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα οκτώ εν υπηρεσία πλοία της κλάσης Bremen. Θα φέρουν πυραύλους HARPOON και RAM, ένα πυροβόλο των 127 mm, δύο των 27 mm και πέντε πολυβόλα των 12.7 mm.
Το μήκους 150 μ. πλοίο θα έχει πλήρωμα 190 ατόμων και μέγιστη ταχύτητα 26 κόμβων. Μπορούν να παραμείνουν εν πλω επί δύο έτη. Το δεύτερο σκάφος Rheinland-Pfalz, καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Τhyssenkrupp Marine Systems (TKMS), στις 24 Μαΐου 2017.