Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Απίστευτο: Οι Γερμανοί μετά τα υποβρύχια κατασκευάζουν και φρεγάτες που γέρνουν – Αυτή τη φορά η «βόμβα» έσκασε στα δικά τους χέρια

Μετά τα υποβρύχια οι Γερμανοί κατασκευάζουν και φρεγάτες που γέρνουν. Η «βόμβα» αυτή τη φορά έσκασε στα χέρια τους, αφού η ίδια η γερμανική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών BAAINBW φέρεται να επέστρεψε στα ναυπηγεία Blohm+Voss την νεοαποκτηθείσα φρεγάτα FGS, την πρώτη της κλάσης F125, ζητώντας από τα ναυπηγεία να επιδιορθώσουν τις τεχνικές ατέλειες που παρουσίασε το σκάφος κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Είναι η πρώτη φορά που το γερμανικό υπουργείο Άμυνας επιστρέφει ένα πλοίο στο ναυπηγείο ναυπήγησης του. Οι ατέλειες αφορούν διάφορα συστήματα και ήταν η αιτία να μην ενταχθεί το πλοίο στον στόλο το περασμένο καλοκαίρι.

Αναφέρθηκαν προβλήματα με τον επιχειρησιακό έλεγχο του σκάφους που είναι απόλυτα αυτοματοποιημένος  ώστε για τη λειτουργία του να απαιτείται το ήμισυ του πληρώματος των φρεγατών κλάσης Bremen.

Η φρεγάτα Baden-Württemberg παρουσίασε προβλήματα και κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδοχής της καθώς παρουσίασε και πρόβλημα κλίσης. Το πλοίο γέρνει στο πλευρό κατά 1,3 μοίρες και έχει αυξημένο βάρος.

Οι φρεγάτες της κλάσης F125 σχεδιάστηκαν για να αντικαταστήσουν τα οκτώ εν υπηρεσία πλοία της κλάσης Bremen. Θα φέρουν πυραύλους HARPOON και RAM, ένα πυροβόλο των 127 mm, δύο των 27 mm και πέντε πολυβόλα των 12.7 mm.

Το μήκους 150 μ. πλοίο θα έχει πλήρωμα 190 ατόμων και μέγιστη ταχύτητα 26 κόμβων. Μπορούν να παραμείνουν εν πλω επί δύο έτη. Το δεύτερο σκάφος Rheinland-Pfalz, καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Τhyssenkrupp Marine Systems (TKMS), στις 24 Μαΐου 2017.

Tags
Back to top button