
Η τεκίλα Patron, για την οποία γίνεται ο λόγος, κατάφερε να γίνει όντως η πλέον premium τεκίλα καθώς όταν τα υπόλοιπα μπουκάλια πωλούνταν έναντι 4-5 δολάρια το δικό της άγγιζε τα 38 δολάρια. Για να καταφέρει να πετύχει η Patron γύριζε ο ίδιος στα καλύτερα εστιατόρια και μπαρ και έδινε δείγμα ένα δύο μπουκάλια και ζητούσε από τους ιδιοκτήτες να την συγκρίνουν με την καλύτερη τεκίλα που είχαν και να την κερνούν σε διάσημους πελάτες τους. Λίγο καιρό αργότερα η Patron έγινε το αγαπημένο ποτό καλλιτεχνών όπως ο Κλιντ Ιστγουντ και κατάφερε να προσελκύσει και το βλέμμα κορυφαίων εταιρειών εμφιάλωσης όπως της Bacardi η οποία απέκτησε ένα 30% της Patron το 2008. Δέκα χρόνια μετά, και πριν από λίγες ημέρες, θα εξαγοράσει το υπόλοιπο 70% των μετοχών της ποτοποιίας της Patron από τον DeJoria έναντι 5,1 δισ. δολάρια.Αν και τα σκληρά ποτά δοκιμάζονται και η παγκόσμια τάση είναι πτωτική η τεκίλα συνεχίζει την ανοδική της πορεία παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση της τάξης του 6% σύμφωνα με το Distilled Spirits Council. H Patron είναι η δεύτερη μεγαλύτερη τεκίλα στον κόσμο με πωλήσεις 2,5 εκατ. κιβωτίων (9λίτρων) το 2016, πίσω από την Sauza (3,8 εκατ. κιβώτια).
Με την επιτυχημένη αυτή πώληση ο John Paul DeJoria δικαιολογεί με τον καλύτερο τρόπο την ένταξη του πριν από λίγους μήνες στην λίστα του Forbes 100 Greatest Living Business Minds. O ίδιος βρέθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην Αθήνα φορώντας το καπέλο του επικεφαλής της Paul Mitchell. Εδώ συναντήθηκε με συγγενείς του από την Καβάλα από όπου κατάγονταν η μητέρα του Μαγδαλινή Κοντούδη.