Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΔΙΕΘΝΗ

Απαράδεκτο! Αεροπορική εταιρεία ανάγκασε επιβάτη με ειδικές ανάγκες να συρθεί για να ανέβει στο αεροπλάνο

Αεροπορική εταιρεία στην Ιαπωνία ζήτησε συγγνώμη από έναν επιβάτη με ειδικές ανάγκες, ο οποίος υποχρεώθηκε να συρθεί στη σκάλα του αεροσκάφους προκειμένου να επιβιβαστεί σε αυτό, αναφέρει σε σημερινό της δημοσίευμα η Guardian.

O Χιντέτο Κιτζίμα, ο οποίος χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο, χρειάστηκε να ανέβει μόνος του από τον διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης ενός πολύ μικρού αεροδρομίου στο νησί-τουριστικό θέρετρο Αμάμι, μέχρι την πόρτα του αεροσκάφους έπειτα από την άρνηση του προσωπικού της Vanilla Air να επιτρέψει στους φίλους του να τον μεταφέρουν.

Ο Κιτζίμα, ο οποίος είναι παράλυτος από τη μέση και κάτω, έχει επισκεφθεί 200 αεροδρόμια σε 158 χώρες αλλά όπως είπε αυτή ήταν η πρώτη φορά που του αρνήθηκε αεροπορική εταιρεία βοήθεια για να επιβιβαστεί σε αεροσκάφος.

Όπως εξήγησε ο 44χρονος, προτού επιβιβαστεί στην πτήση με προορισμό την Οζάκα, οι υπεύθυνοι του είπαν ότι δεν υπάρχουν ανελκυστήρες στο αεροδρόμιο για τη μεταφορά των επιβατών με ειδικές ανάγκες στο αεροσκάφος. Η Vanilla Air είναι μια εταιρεία χαμηλού κόστους, θυγατρική της All Nippon Airways.

Ένα μέλος του προσωπικού τον πληροφόρησε ότι οι κανονισμοί ασφαλείας απαγορεύουν στους φίλους του να τον μεταφέρουν στις σκάλες και στην αρχή το προσωπικό επιχείρησε να τον σταματήσει να ανέβει μόνος του τα 17 σκαλοπάτια μέχρι την πόρτα του αεροσκάφους.

«Απλώς έπρεπε να τους αγνοήσω και να συνεχίσω να ανεβαίνω, διαφορετικά δεν θα μπορούσα να επιστρέψω στην Οζάκα», έγραψε στο μπλογκ του ο Κιτζίμα, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά στη σπονδυλική στήλη παίζοντας ράγκμπι στο γυμνάσιο.

΄Ενας από τους φίλους του τον υποβάσταζε και τον έσπρωχνε μέχρι να φτάσει στην κορυφή της σκάλας, όπου τον περίμεναν οι αεροσυνοδοί με αναπηρικό αμαξίδιο για να τον οδηγήσουν στη θέση του.

«Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα μου αρνούνταν να πετάξω επειδή δεν μπορώ να περπατήσω. Αυτό συνιστά παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων», είπε.

Η Vanilla Air ζήτησε συγγνώμη από τον Κιτζίμα, ο οποίος ηγείται της μκο «Ιαπωνικό Κέντρο Προσβάσιμου Τουρισμού», όταν έκανε επίσημη καταγγελία στο υπουργείο Μεταφορών.

Άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Ιαπωνία, η οποία θα φιλοξενήσει τους Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2020, απάντησαν ότι επιτρέπουν στο προσωπικό τους να μεταφέρει επιβάτες που χρησιμοποιούν αμαξίδιο όταν δεν διατίθεται ανελκυστήρας στο αεροδρόμιο.

Πηγή: The Guardian, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button