Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Αμπελώνας 19 στρεμμάτων στην οροφή ενός αεροδρομίου στη Φλωρεντία της Ιταλίας

Το Αεροδρόμιο Amerigo Vespucci θα έχει έκταση 50,000 τετραγωνικών μέτρων και αναμένεται να φιλοξενεί πάνω από 5.9 εκατομμύρια διεθνείς επιβάτες ετησίως.

Ο αμπελώνας θα έχει έκταση 19 στρεμμάτων (7.6 εκτάρια) και θα περιλαμβάνει 38 σειρές. Φυσικά, υπάρχουν προκλήσεις όσον αφορά την άρδευση και την καλλιέργεια, αλλά σύμφωνα με τους σχεδιαστές, ένας κορυφαίος οινοποιός από την περιοχή θα διατηρεί τον αμπελώνα και θα παράγει κρασί, το οποίο θα ωριμάζει σε εξειδικευμένες κάβες κάτω από το τερματικό σταθμό.

Παράλληλα με τον εντυπωσιακό αμπελώνα, το Αεροδρόμιο Amerigo Vespucci θα περιλαμβάνει επίσης την ανακατεύθυνση ενός υπάρχοντος διαδρόμου, με στόχο τη δυνατότητα λειτουργίας ορισμένων σύγχρονων αεροσκαφών. Επιπλέον, οι περιοχές άφιξης και αναχώρησης θα οργανωθούν σε ένα μεγάλο δημόσιο χώρο στο κέντρο του νέου τερματικού. Θα δοθεί έμφαση στο να γίνει το αεροδρόμιο εύκολο στην πλοήγηση και για τους κουρασμένους ταξιδιώτες.

Σε άλλα σημεία, η ανάπτυξη θα περιλαμβάνει τη δημιουργία επτά νέων πάρκων γύρω από το αεροδρόμιο, καθώς και φοιτητικών κατοικιών, κάποιων εμπορικών κέντρων και βελτιωμένων συγκοινωνιών.

Το γραφείο αρχιτεκτόνων Rafael Viñoly αναφέρει επίσης ότι το αεροδρόμιο έχει προγραμματιστεί να λάβει το πρότυπο πράσινου κτιρίου LEED Platinum, αν και δεν έχουμε περαιτέρω λεπτομέρειες για τις διαστάσεις της βιωσιμότητάς του σε αυτό το πρώιμο στάδιο, πέρα ​​από τη χρήση μιας μεγάλης πράσινης στέγης και τη γενική επικέντρωση στο να μεγιστοποιεί το φυσικό φως με γενναιόδωρη χρήση γυαλιών.

Το έργο θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις, με την πρώτη φάση να προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2026 και τη δεύτερη φάση που αναμένεται το 2035. Αποτελεί μέρος μιας αυξανόμενης τάσης για την προσθήκη χλωρίδας στα αεροδρόμια, είτε μέσα σε αυτά είτε έξω, όπως στο Jewel Changi και στο Terminal 2 του Διεθνούς Αεροδρομίου Kempegowda.

Tags
Back to top button